بندرعباس-فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: ولایتمداری رمز بیعت نیروی هوایی با امام راحل در۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ بود. به گزار ش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا امیر سرتیپ خلبان فرهاد گودرزی پنج شنبه شب درمراسم مهمانی لاله وغبارویی گلزار شهداء بندرعباس افزود: با وجود اینکه پرسنل و خلبانان نیروی هوایی ایران ...

بندرعباس-فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: ولایتمداری رمز بیعت نیروی هوایی با امام راحل در۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ بود.

به گزار ش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا امیر سرتیپ خلبان فرهاد گودرزی پنج شنبه شب درمراسم مهمانی لاله وغبارویی گلزار شهداء بندرعباس افزود: با وجود اینکه پرسنل و خلبانان نیروی هوایی ایران قبل از انقلاب توسط امریکا و غربی ها آموزش و می دیدند هیچگاه خود را ازملت ایران جدا ندانسته و جزء اولین نیروهای بیعت کننده با امام راحل بود.

وی با اشاره به مسائل نیروی هوایی در قبل از انقلاب، ابراز کرد: این نیرو که افتخار و دستان پرتوان رژیم پهلوی بود اجازه انجام هیچ گونه تعمیر و شرکت در تعمیر را نداشته و تجهیزات برای این منظور خارجی ها سپرده می شد.

فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی هرمزگان اضافه کرد: امروزه پس از گذشت بیش از سی سال از پیروز انقلاب اسلامی نیروی هوایی کشور به جایی رسیده که خود انواع پرنده های شکاری پیشرفته تولید می کند.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای نیروی هوایی توسط متخصصان داخلی و با اراده و پشتکار فرزندان غیور و خودباور ملت ایران حاصل شده است که این توانمندی بالای متخصصان و جوانان کشور را به خوبی نشان می دهد.

گفتنی است همزمان با ۱۹ بهمن سالروز تاریخی بیعت همافران و سایر پرسنل نیروی هوایی با امام راحل مراسمی به همین مناسبت در پایگاه هوایی شیهد عبدالکریمی بندرعباس برگزارشد.ک/۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2977

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.