یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که مصر به خواسته اسرائیل مبنی بر افزایش روابط دوجانبه، جواب رد داده و روابط دو جانبه را در همان سطح زمان حسنی مبارک باقی گذاشته است. روزنامه “القدس العربی” (Al-Quds Al-Arabi) به نقل از روزنامه اسرائیلی “معاریو” گزارش داد: مصر به خواسته اسرائیل مبنی بر گسترش روابط دوجانبه جواب ...

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که مصر به خواسته اسرائیل مبنی بر افزایش روابط دوجانبه، جواب رد داده و روابط دو جانبه را در همان سطح زمان حسنی مبارک باقی گذاشته است.

روزنامه “القدس العربی” (Al-Quds Al-Arabi) به نقل از روزنامه اسرائیلی “معاریو” گزارش داد: مصر به خواسته اسرائیل مبنی بر گسترش روابط دوجانبه جواب رد داد.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی، اسرائیل بعد از پیروزی “محمد مرسی” امیدوار بود در روابط دو کشور دگرگونی حاصل شود و سطح روابط بین دو کشور افزایش یابد و مصر با این پیشنهاد موافقت کند، ولی مصر به این خواسته جواب رد داده است.

معاریو ادامه داده: «اسرائیلی ها دوست داشتند با مصر در حد وزرای خارجه و دفاع روابط خود را توسعه بخشند و در این راستا وزیر دفاع اسرائیل چند بار با همتای مصری خود تماس تلفنی داشته، ولی طرف مصری تمایلی به پاسخ وی نشان نداده است.»

این روزنامه صهیونیستی با اذعان به وجود حساسیت های ضد اسرائیلی مردم مصر و درک کردن آن ها توسط مسئولین مصری در پایان نوشت: «مسئولین مصری نمی خواهد با گسترش روابط با اسرائیل در شرایط کنونی مردم را که چندی است آرام گرفته اند دوباره بشوراند، خصوصا پس از خواست اکثر مردم مبنی بر الغای توافقنامه کمپ دیوید این حساسیت دو چندان شده است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2123

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.