پیارم خبر: به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، همایش رهروان شهید فهمیده، ۱۳ ساله‌ها صبح امروز در دبیرستان رازی  حاجی آباد  برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم ، به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، همایش رهروان شهید فهمیده، ۱۳ ساله‌ها صبح امروز با حضور مسئولین  شهرستان در حاجی آباد  برگزار شد..این همایش با حضور جمعی از دانش‌آموزان، بسیجیان، مسئولان ...

پیارم خبر: به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، همایش رهروان شهید فهمیده، ۱۳ ساله‌ها صبح امروز در دبیرستان رازی  حاجی آباد  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، همایش رهروان شهید فهمیده، ۱۳ ساله‌ها صبح امروز با حضور مسئولین  شهرستان در حاجی آباد  برگزار شد..
این همایش با حضور جمعی از دانش‌آموزان، بسیجیان، مسئولان بسیج و بخش‌های دیگر شهرستان در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و حضور بسیحیان دانش‌آموز برگزار شد.
امروز دانش‌آموز بسیجی با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز دیگر را گرامی داشته و با آنها عهد و پیمان ابدی بستند.
اباذر سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم اظهار داشت: حال همه جوانان ۱۳ ساله بسیجی در همه ایران اسلامی جمع شده اند که با شهید فهمیده های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند و یاد شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.
سالاری در ادامه با اشاره به خصوصیات دانش آموز بسیجی نمونه گفت : دانش آموز بسیجی نمونه باید اهل معرفت دینی و بصیرت باشند دانش آموزی که بصیرت دینی داشته باشد موقع نیاز مثل شهید فهمیده می درخشد و دانش آموزی که از مسجد و مراسم دینی به دور باشد نمی تواند ادعا کند که یک دانش آموز بسیجی نمونه است دانش آموز بسیجی باید به توصیه مقام معظم رهبری باید اهل بصیرت باشد باید نسبت به مسائل علمی توجه کند چقدر زیباست که دانش آموز بسیجی در مسابقات و المپیادهای علمی بدرخشد و اگر این کار کند مقام عالی کسب کند و علم او به او شرافت می دهد و افتخاری است برای بسیج ،شهر و خانواده اوست .
بهرام پور اشرف فرماندارحاجی آباد دراین آیین گفت: راه شهید فهمیده تمامی ندارد وامروز همه ۱۳ساله های ایرانی درمقابل هرحرکت دشمن خواهند ایستاد.
وی در ادامه افزود: شهید فهمیده با سن کم اما با نگاه عمیق وبزرگ درتاریخ جادوانه ایران اسلامی ماندگارشد.
رییس آموزش وپرورش حاجی آباد نیزگفت: شهید فهمیده از جمله هزاران شهیدی بود که با بصیرت و آگاهی جان خود را برای نظام اسلامی و دفاع از کشور ورهبری در طبق اخلاص گذاشت.
مهدی سالاری در ادامه: اکنون دانش آموزان به عنوان هم کلاسی های شهید فهمیده برای تداوم راه شهدا از این شهید دانش آموزالگو پذیری داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2116

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.