حاجی آباد- جلسه محرومیت زدایی و اعزام دو گروه جهادی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی به روستای چاه بنه جهت رفع مشکلات این روستا در ناحیه بسیج برگزار گردید. به گزارش خبر نگار پیارم، این جلسه که با ریاست فرمانده ناحیه حاجی آباد و با حضور نماینده آموزش و پرورش، مسئول بسیج سازندگی، مسئول بسیج ...

حاجی آباد- جلسه محرومیت زدایی و اعزام دو گروه جهادی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی به روستای چاه بنه جهت رفع مشکلات این روستا در ناحیه بسیج برگزار گردید.


به گزارش خبر نگار پیارم، این جلسه که با ریاست فرمانده ناحیه حاجی آباد و با حضور نماینده آموزش و پرورش، مسئول بسیج سازندگی، مسئول بسیج دانشجویی تشکیل شد، سرهنگ احمد ذاکری فرمانده ناحیه عنوان کردند: طی بازدید که با مسئولین از روستاهای محروم شهرستان حاجی آباد داشتند مدرسه روستای چاه بنه کوهشاه شمالی بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد نیاز به مرمت و نوسازی دارد و بسیج تصمیم به مرمت و ساخت این مدرسه دارد.

ذاکری ،کمک به دولت برای محرومیت‌زدایی یکی از این رسالت‌های اصلی است که بر دوش این مجموعه است بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی آمادگی برای اعزام دو گروه جهادی جهت مرمت و باز سازی مدرسه و کمک به آبرسانی به این روستا و برگزاری کلاسهای فرهنگی در این روستا را دارد.

اسحاق اسفندیاری نماینده اداره آموزش و پرورش هم اعلام آمادگی کردند و افزودند: ما در راستای محرومیت زدایی و مرمت ، بهسازی مدرسه این روستا هر گونه اقدامی که لازم باشد در اسرع وقت انجام می دهیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1894

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.