پیارم خبر: فرماندار حاجی آباد:توهین به پیامبر(ص) ناشی از ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه جهان و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است . بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار داشت: ساخت فیلم توهین به ...

پیارم خبر: فرماندار حاجی آباد:توهین به پیامبر(ص) ناشی از ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه جهان و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است .


بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار داشت: ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام در راستای اسلام ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی شده است.

ایشان در ادامه افزود:هرچه آمریکا و صهیونیست تصور می کنند که با ساخت فیلم توهین و جسارت به حریم پیامبر (ص) بزرگی که امروز قلوب آزاد گان جهان را فتح کرده می تواند مانع رشد اسلام گرایی در جهان اسلام شوند اما بدانند که قطعا این حرکات نحیف بر رشد اسلام گرایی در جهان خواهد افزود و دشمنان در این توطئه نیز نا کام خواهند ماند به یقین موجی که ایجاد شد در حد اندازه تسخیر سفارتخانه ای آمریکا آتش زدن پرچم این کشور متوقف نمی ماند غرب بخاطر ساخت این فیلم جواب محکمی را از مسلمانان خواهد گرفت و آنچه به عنوان اعتراض آغاز شده، اول راه است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1844

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.