حاجی آباد- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد عصر روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش پیارم، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیران دستگاهها و مسئولین مرتبط شهرستان در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد. سالاری رئیس آموزش و پرورش ...

حاجی آباد- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد عصر روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.


به گزارش پیارم، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیران دستگاهها و مسئولین مرتبط شهرستان در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

سالاری رئیس آموزش و پرورش با ابراز تأسف از حادثه ناگوار تصادف  همشهریان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته مربوط به مصوبات جلسه قبلی ، توضیحاتی را در خصوص برنامه های قابل اجرا در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید ارائه نمودند.

سپس  بهرام پور اشرف فرماندار شهرستان با ابراز تأسف از حادثه ناگوار تصادف همشهریان،در سخنانی با اشاره به بازگشایی سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس به برنامه ریزی دقیق جهت حضور مسئولین ادارات و خانواده های معظم شهدا در در این مراسم پرداختند.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.