همان طور که در انتخابات مجلس نهم هم دیده شد که طرفداران آقای احمدی نژاد نتوانستند کاری از پیش ببرند.   پیارم به نقل از جام سیاسی؛ شبکه بی بی سی فارسی(BBC Persian) به بهانه احتمال کاندیداتوری اسفتدیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، در گزارشی به بررسی ...

همان طور که در انتخابات مجلس نهم هم دیده شد که طرفداران آقای احمدی نژاد نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ شبکه بی بی سی فارسی(BBC Persian) به بهانه احتمال کاندیداتوری اسفتدیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، در گزارشی به بررسی میزان موفقیت تیم آقای احمدی نژاد در این رقابت انتخاباتی پرداخت.

بی بی سی در پاسخ به این سوال که «تا چه حد جناح آقای احمدی نژاد شانس این را دارد که در عرصه انتخابات وارد شود و موفقیتی به دست آورد؟» چنین تحلیل کرد: «پیش بینی واقعا سخت است.»

رسانه دولتی انگلیس، دلیل این سختی را پیچدگی های انتخابات در ایران دانست و این طور توضیح داد: «ممکن است در آخرین لحظه حضور یک عامل یا عنصر جدید، وارد معادلات سیاسی رقابت انتخاباتی شود و کل صورت مساله را عوض کند.»

بی بی سی فارسی در جمع بندی خود، شانس جناح آقای احمدی نژاد را ناچیز دانست و تصریح کرد: «اگر شرابط آن گونه که الان است، پیش رود. احتمالا آقای احمدی نژاد شانس زیادی نداشته باشد. همان طور که در انتخابات مجلس نهم هم دیده شد که طرفداران آقای احمدی نژاد نتوانستند کاری از پیش ببرند.

صحبت های شب گذشته دکتر احمدی نژاد در رسانه ملی موجی از تحلیل ها را در مورد برنامه ایشان برای ریاست جمهوری آینده به همراه داشته است. قسمت عمده این تحلیل ها به پاسخ رییس جمهور به سوال مجری مربوط می شود که امسال را سال را سال آخر دولت نداسته بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1647

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.