وزیر کشور سوریه: تروریسم را ریشه کن خواهیم کرد دمشق- سرلشکر ‘محمد ابراهیم الشعار’ وزیر کشور سوریه گفت: ارتش و نیروهای امنیتی این کشور گونه های مختلف تروریسم را ریشه کن خواهند کرد و امنیت و ثبات را به سوریه بازخواهند گرداند. به گزارش ایرنا، وی شامگاه شنبه در گفت وگو با تلویزیون سوریه خطاب ...

وزیر کشور سوریه: تروریسم را ریشه کن خواهیم کرد

دمشق- سرلشکر ‘محمد ابراهیم الشعار’ وزیر کشور سوریه گفت: ارتش و نیروهای امنیتی این کشور گونه های مختلف تروریسم را ریشه کن خواهند کرد و امنیت و ثبات را به سوریه بازخواهند گرداند.

1391/05/08 - 00:54

به گزارش ایرنا، وی شامگاه شنبه در گفت وگو با تلویزیون سوریه خطاب به برخی مزدوران سوری افزود: وجود برخی اشکالات نباید بهانه ای بشود تا فردی خود را در خارج از مرزها بفروشد.

وی در ادامه گفت: ما آماده ایم اینگونه افراد را کمک کنیم و به راه راست و دامن میهن خود بازگردانیم تا به جای خرابکاری به سازندگی کشورشان بپردازند.

وزیر کشور سوریه همه حاملان اسلحه (علیه نظام سوریه) را به فکر کردن فراخواند و تاکید کرد که آنها هیزم آتش افروزانی هستند که ثبات سوریه را هدف قرار داده اند.

الشعار در ادامه گفت: این هیزم در نهایت به خاکستر تبدیل می شود و آنها (افراد مسلح) چون فرزندان همین آب و خاک هستند، بیهودگی رفتارشان را یادآوری می کنم.

وزیر کشور سوریه در خصوص ادعای برخی رسانه ها مبنی بر کشته شدن وی در انفجار دو هفته قبل دفتر امنیت ملی این کشور در دمشق گفت: چنین ادعایی شگفت انگیز نیست زیرا در چارچوب جنگ روانی علیه سوریه می گنجد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1312

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.