بلومبرگ با اشاره به ادامه خبرهای خوش نفتی برای ایرانیان نوشت: قیمت نفت، امروز با رشد ۰٫۶ درصدی روبرو شده است تا برای سومین روز متوالی روندی صعودی را تجربه کند. به گزارش روز جمعه پیارم به نقل از  جام نیوز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، اظهارات رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر ادامه حیات ...

بلومبرگ با اشاره به ادامه خبرهای خوش نفتی برای ایرانیان نوشت: قیمت نفت، امروز با رشد ۰٫۶ درصدی روبرو شده است تا برای سومین روز متوالی روندی صعودی را تجربه کند.

به گزارش روز جمعه پیارم به نقل از  جام نیوز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، اظهارات رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر ادامه حیات و بقای منطقه یورو و امیدواری ها نسبت به بهبود نسبی وضعیت اقتصادی آمریکا و چین تأثیر زیادی در افزایش قیمت جهانی نفت داشته است.

بر اساس این گزارش، قیمت نفت، امروز با رشد ۰٫۶ درصدی روبرو شده است تا برای سومین روز متوالی روندی صعودی را تجربه کند. این افزایش قیمت بیش از همه به نفع ایرانی هاست که در حال مقابله با شدیدترین تحریم های آمریکا و اروپا هستند.

 

 

بلومبرگ افزود: ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا روز گذشته تاکید کرد بانک مرکزی اروپا هر اقدامی را برای نجات منطقه یورو و ادامه حیات و بقای یورو انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش فارس، در روز جمعه قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه سپتامبر با ۷۱ سنت افزایش به ۹۰٫۱ دلار رسیده است. در بازار لندن نیز هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با ۸۴ سنت افزایش به ۱۰۷٫۱۷ دلار رسیده است. قیمت نفت از روز چهارشنبه تاکنون بیش از ۴ دلار و از زمان اجرای تحریم نفتی غرب علیه ایران طی ۲۷ روز گذشته ۱۸ دلار در هر بشکه افزایش داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1276

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.