رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از ورود ۱۵ تن مرغ منجمد و تامین کالاهای اساسی در جزیره قشم خبر داد.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز از قشم، محمدحسین شیرعلی ‌زاده ظهر امروز درجلسه کمیسیون تنظیم بازارشهرستان قشم اظهار کرد: طبق آمارها و پیش بینی ها موجود ...

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از ورود ۱۵ تن مرغ منجمد و تامین کالاهای اساسی در جزیره قشم خبر داد.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز از قشم، محمدحسین شیرعلی ‌زاده ظهر امروز درجلسه کمیسیون تنظیم بازارشهرستان قشم اظهار کرد: طبق آمارها و پیش بینی ها موجود احتمال داده می شودکه ورود گردشگران به استان هرمزگان به بیش از ۱۶ میلیون برسد که تمام دستگاه ها خود را برای ورود میهمانان آماده کرده اند.

وی افزود: با وجود دو منطقه آزاد قشم و کیش در استان هرمزگان بیشتر میزان سفرهای به شهرستان قشم اختصاص داده می شود و حدود ۵۰ درصداز مسافران استان هرمزگان راهی قلب گردشگری استان هرمزگان (قشم) می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود میزان ورود گردشگران به جزیره قشم افزایش یابد، گفت: با توجه به میزان افزایش مسافران در این جزیره اقلام مورد نیاز اعم از مرغ، گوشت،میوه های و موارد دیگر برای رفاه مسافران و ساکنین این جزیره تامین شده است و هیچ کمبودی در این جزیره در ایام شلوغ نوروز نخواهیم داشت.

شیرعلیزاده بیان کرد: ۱۵ هزار تن مرغ منجمد و گوشت قرمز مورد نیاز به جزیره قشم وارد شده است و همچنین سردخانه های این جزیره از مواد گوشتی پرشده است که این ذخایر نیاز مردم جزیره و مسافران را تامین می کند.

وی کنترل مشکلاتی همچون افزایش خودسرانه قیمت ها را از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و تاکید کرد: نظارت همگانی باید بر بازارها صورت گیرد تا مسافران با خاطره ای خوش این جزیره را ترک کنند.

وی تاکید کرد: نظارت‌ها بر فروش موادغذایی در بازارها، مهمانسراها وبوستان‌ها نیز باید مدنظر باشد تا نهایت رفاه مسافران و گردشگران رقم بخورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11437

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.