مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم گفت: دو خواهر طلبه قشمی به هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه های علمیه خواهران راه یافتند.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز :خدیجه غلامی در گفتگودر قشم افزود: دو نفر از طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم به مرحله کشوری هشتمین جشنواره ...

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم گفت: دو خواهر طلبه قشمی به هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه های علمیه خواهران راه یافتند.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز :خدیجه غلامی در گفتگودر قشم افزود: دو نفر از طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم به مرحله کشوری هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه های علمیه خواهران راه یافتند.

وی افزود:  سمانه طاهری در رشته اشراق( حفظ موضوعی آیات و روایات) و طاهره بهادری در رشته قرائت موفق به کسب رتبه برتر استانی و راهیابی به مرحله کشوری جشنواره سراسری حوزه های علمیه خواهران شدند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم بیان کرد: جشنواره قرآن کریم در پنج رشته قرائت، ترجمه، حفظ موضوعی و ترتیبی و تفسیر در مدارس علمیه خواهران برگزار شده و در این دوره از مسابقات در هر رشته شش تا هشت نفر در این جشنواره تجلیل می شوند.

به گفته وی ، از دیگربرنامه های جشنواره شرکت فعال در فراخوان مقاله نویسی در دو محور حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از منظر قرآن و عترت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11180

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.