مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) دوشنبه شب با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایی حاجی آباد در مسجد جامع مرکز این شهرستان برگزار شد. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم جت الاسلام دکتر عبادی زاده  رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان در مراسم ارتحال امام خمینی در شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: امام خمینی (ره)؛ آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی و اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره  مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری است.

دکتر عبادی زاده افزود: نهضت پایه گذاری شده توسط امام خمینی (ره) می‌تواند تا قرن‌ها تداوم داشته و به الگویی قابل اتکا در همه کشورها تبدیل شود.

وی  اظهار داشت: امام خمینی (ره) با وجود سیطره تمدن غربی بر جهان امروز، مرد قرن و احیاگر میراث عظیم اسلامی در جهان امروز بوده و راه جدیدی را برای انسان امروز ترسیم کرد که به تعبیر اندیشمندان منادی معنویت و روحی جدید برای جهان بی روح در عصر حاضر است.

عبادی زاده افزود: پایداری، تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر حضرت امام در طول سال های تلاش و مبارزه علیه استبداد و طاغوت و پس از آن پایه گذاری جمهوری اسلامی، میراث گرانبهایی برای مسلمانان و شیفتگان ایشان به جا گذاشت و سنتی نو و مکتبی اصیل برای احیای ارزش‌ها و اصول اسلامی در جهان امروز ارائه کرد.

وی ادامه داد: مکتب سیاسی امام خمینی مبتنی بر اصول و ارکانی بنیادین بوده و آرا و اندیشه‌های ایشان راهنمای اندیشه و تفکر اصیل اسلامی است که با گذشت بیش از ۲ دهه از ارتحال امام خمینی (ره) این اندیشه‌ها همچنان مورد تفسیر و پژوهش قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول  افزود: جانفشانی ها، ایثارگری ها و سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) برای همه ما یک راه مشخص و چراغ دایت به سوی کمال و عزت است.

عبادی زاده  تصریح کرد: نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام امت در قلب‌های مردم جا افتاده است.

به مناسبت سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بزرگ مرد عرصه علم، پارسایی، شجاعت و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، دوشنبه شب در برخی مناطق حاجی اباد از جمله مرکز این شهرستان  مراسمی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مساجد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69718

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.