با حضور پرشور مردم و مسئولان حاجی آباد ، نماز عید فطر همزمان در بخش ها، مساجد وامامزاده سید محمد(ع) این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد پس از اقامه نمازعید فطر گفت: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه های جهاد با ...

با حضور پرشور مردم و مسئولان حاجی آباد ، نماز عید فطر همزمان در بخش ها، مساجد وامامزاده سید محمد(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد پس از اقامه نمازعید فطر گفت: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه های جهاد با نفس سرافراز برگشته و بافطرت خدایی خویش پیمانی دوباره بسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری افزود:  این ماه خود سازی و فرصت دوباره ای تا دردمندان را حس کنیم و بادشمنان خدا دشمن و بادوستان خدا دوست باشیم.

وی بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بر پایه عدالت خواهی شکل گرفته است و همیشه حامی مردم ضعیف می باشد و ما از همه مسلمان عالم در هرجای دنیا که باشند حمایت می کنیم و به فضل خدا دشمنان جهان اسلام و مسلمانان روز به روز ضعیف تر شده و می شوند و اسرائیل امروز دیگر قدرت قبل را ندارد و دارد عقب نشینی می کند.

امام جمعه حاجی آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به برجام افزود: مقام معظم رهبری در همان ابتدای مذاکرات گفتند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم  و به دشمنان نمی شود اعتماد کرد ولی مسئولین کشور گوش به سخنان مقام معظم رهبری ندادند و خطوط قرمز را رد کردند و امروز هم دیدیم که  برجام برای مردم و کشور ما هیچ منفعتی نداشت .

مختاری تصریح کرد:برجام از طرف آمریکا که کاملا لغو شد و به کشور های اوپایی هم نمی شود اعتماد کرد، زیرا سگ زرد برادر شغال است اوروپا یها با آمریکا هم پیمان هستند و هیچ گاه در جهت منافع ما تصمیمی نمی گیرندو به برجام اروپایی هم نمی توان امید بست و برجام از جانب اروپا هم تمام شده است.

وی خطاب به مسئولین کشور افزود: به فکر مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت داخلی و درونی کشور باشید و مشکل گرانی و اشتغال را حل کنید مشکل گرانی را یک مشکل روانی نمدانید گرانی حاصل بی عرظگی مسئولین کشور استان  شهرستان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68184

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.