معاون فرمانداری حاجی آباد گفت: کشوری در عرصه اقتصادی موفق خواهد شد که با شناسایی مزیت های نسبی در داخل کشور حمایت از تولید داخلی را وجهه همت خود قرار دهد. علیرضا میرزاده معاون فرمانداری حاجی آباد در حاشیه مراسم رروز ملی اصناف در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد بیان داشت : کشوری در ...

معاون فرمانداری حاجی آباد گفت: کشوری در عرصه اقتصادی موفق خواهد شد که با شناسایی مزیت های نسبی در داخل کشور حمایت از تولید داخلی را وجهه همت خود قرار دهد.

علیرضا میرزاده معاون فرمانداری حاجی آباد در حاشیه مراسم رروز ملی اصناف در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد بیان داشت : کشوری در عرصه اقتصادی موفق خواهد شد که با شناسایی مزیت های نسبی در داخل کشور حمایت از تولید داخلی را وجهه همت خود قرار دهد.

 

میرزاده در ادامه تصریح کرد :تجارت امروز الکترونیکی است و تجارت به سمت دنیای دیجیتالی گام بر می دارد اگر میخواهیم در این دنیای جدید حرفی برا گفتن داشته باشیم باید آموزش تجارت الکترونیک را در دستور کار قرار دهیم.

 

معاون فرماندار حاجی آباد افزود: آینده از آن کسانی خواهد بود که خود را با فضای جدید وفق دهند و امیدواریم که با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی بتوانیم با دور ترین نقاط جهان ارتباط اقتصادی برقرار نماییم.

 

وی بیان کرد: در دنیای امروز دو شاخص کیفیت و قیمت حرف اول را می زنند و کاسب موفق کسی است که ارزانتر وبا کیفیت تر بفروشد.

وی، مردمی کردن اقتصاد و کاهش تصدیگری دولت در بخش اقتصاد را از اهداف عالی دولت بر شمرد و گفت: نقشی که اصناف در امور سیاسی، اقتصادی و روند توسعه کشور دارند، بی‌بدیل است.
معاون فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز در این همایش بیان داشت: وضعیت مطلوبی که ما از آن برخورداریم در سایه رهبری عالمانه و با درایت معظم له حاصل آمده و امنیتی که اصناف و اقشار مختلف جامعه از آن برخوردارند از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
میرزاده  اظهار داشت: اصناف و بازاریان در پیروزی و شکل گیری انقلاب و تثبیت آن نقش مهم و اساسی داشته‌اند و این امر در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز ادامه پیدا کرد و هم اکنون نیز با حضور این قشر عظیم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، توطئه های دشمنان انقلاب نقش بر آب شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55746

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.