استاندار هرمزگان گفت: با اجرای طرح تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران در مناطق روستایی، مردم سهامدار این شرکت‌ خواهند بود که این امر موجب تقویت بنیه اقتصادی روستاها می‌شود. ، جاسم جادری با تاکید بر لزوم اجرای قانون تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها در استان هرمزگان، اظهار داشت: تاکنون این شرکت‌ها براساس قانون ...

استاندار هرمزگان گفت: با اجرای طرح تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران در مناطق روستایی، مردم سهامدار این شرکت‌ خواهند بود که این امر موجب تقویت بنیه اقتصادی روستاها می‌شود.

خبرگزاری فارس: شرکت‌های توسعه و عمران در شهرستان‌های هرمزگان تشکیل می‌شود


، جاسم جادری با تاکید بر لزوم اجرای قانون تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها در استان هرمزگان، اظهار داشت: تاکنون این شرکت‌ها براساس قانون مصوب مجلس و دولت در ۲۴ شهرستان کشور تشکیل شده‌اند که فرصت مناسبی را برای کارهای عمرانی و اقتصادی در شهرستان‌ها فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید به سمت کسب درآمد از اقتصاد خرد مردمی حرکت کنیم و بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا بر روی اقتصاد روستایی کار کرده‌اند که حاصل آن تولید و کسب درآمد بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ما نباید تنها منتظر کمک‌های دولتی باشیم، افزود: دولت کارهای سیاست‌گذاری، نظارت و تامین امنیت و اجرای طرح‌های بزرگ ملی را انجام می‌دهد و باید به سمت اقتصاد مردم‌محور حرکت کنیم و کار اقتصادی را به دست مردم بسپاریم.

جادری در ادامه تصریح کرد: با اجرای طرح تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران در مناطق روستایی، مردم سهامدار این شرکت‌ها خواهند بود و همچنین افراد کارشناس در کار ورود پیدا می‌کنند که موجب تقویت بنیه اقتصادی روستاها می‌شود.

وی اضافه کرد: جلسات ابتدایی در شهرستان‌های سیریک و حاجی‌آباد برگزار شده و به‌زودی این شرکت‌ها در این شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13566

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.