استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران باید قانون‌گرایی و التزام به قانون را محور برنامه‌های خود قرار دهند. جاسم جادری امروز در نشستی با فرمانداران شهرستان‌های استان با بیان اینکه فرمانداران باید قانون‌گرایی و التزام به قانون را محور برنامه‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: فرمانداران باید در همه امور محور کار را بر قانون‌گرایی قرار دهند ...

استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران باید قانون‌گرایی و التزام به قانون را محور برنامه‌های خود قرار دهند.

خبرگزاری فارس: فرمانداران التزام به قانون را محور برنامه‌های خود قرار دهند


جاسم جادری امروز در نشستی با فرمانداران شهرستان‌های استان با بیان اینکه فرمانداران باید قانون‌گرایی و التزام به قانون را محور برنامه‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: فرمانداران باید در همه امور محور کار را بر قانون‌گرایی قرار دهند تا در آینده با مشکل و دغدغه‌ای در این خصوص مواجه نشویم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر شهرستان، افزود: فرمانداران باید در این خصوص برنامه‌ریزی مدون و جامع برای شناسایی فرصت‌های اشتغالزایی در شهرستان‌ها داشته باشند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: حرکت در راستای سند توسعه استان و هر شهرستان می‌تواند راهنمای مناسبی در تحقق اهداف باشد که این مسئله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

جادری خاطر نشان کرد: همچنین فرمانداران باید به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز توجه جدی داشته و این ظرفیت‌ها را فعال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13512

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.