امام جمعه اهل سنت جاسک با بیان اینکه داعش ماحصل پیوند شوم اسرائیل و وهابیت است، گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند بین اقوام و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا اینکه بتوانند به اهداف خبیث خود برسند. شیخ محمدعقیل شیهک زهی صبح امروز طی نشستی با حضور مسئولان فرهنگی این شهرستان با بیان تاسف از پدید آمدن گروهک تکفیری ...

امام جمعه اهل سنت جاسک با بیان اینکه داعش ماحصل پیوند شوم اسرائیل و وهابیت است، گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند بین اقوام و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا اینکه بتوانند به اهداف خبیث خود برسند.

خبرگزاری فارس: داعش ماحصل پیوند شوم اسرائیل و وهابیت است


شیخ محمدعقیل شیهک زهی صبح امروز طی نشستی با حضور مسئولان فرهنگی این شهرستان با بیان تاسف از پدید آمدن گروهک تکفیری و تروریستی داعش در عراق و حمایت برخی از کشورهای اسلامی از جنایات وحشیانه این گروهک، اظهار داشت: داعش سعی می‌کند خود را از اهل‌سنت نشان بدهد در صورتی این چنین نیست.

وی با بیان اینکه اهل‌سنت حتی راضی به آسیب رساندن به یک مورچه نیست، افزود: چگونه داعش می‌تواند خود را مسلمان اهل‌ سنت بداند و دست به کشتار وحشیانه مسلمانان بزند؟

امام‌جمعه اهل‌سنت جاسک با بیان اینکه داعش ماحصل شوم اسرائیل و وهابیت است، گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند بین اقوام و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا اینکه بتوانند به اهداف خبیث خود برسند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط کنونی نقش علما و روحانیون بسیار حساس و تعیین کننده است، گفت: بزرگان دین باید هوشیارانه و با بصیرت مردم را برای مقابله با دشمنان متحد و به یکپارچکی دعوت کنند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930402000528#sthash.IS3lCpqZ.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13382

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.