سمینار آشنایی با سامانه جامعه بندری (PCS) با حضور نمایندگانی از یک شرکت مشاور سنگاپوری و با شرکت جمعی از دست‌اندرکاران حوزه تجارت دریایی به میزبانی مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد. این سمینار یکروزه به منظور بهره‌گیری از تجارب برتر جهان در راستای توسعه ارتباطات الکترونیکی بین سازمان‌های دست‌اندرکار در حوزه تجارت دریایی از ...

سمینار آشنایی با سامانه جامعه بندری (PCS) با حضور نمایندگانی از یک شرکت مشاور سنگاپوری و با شرکت جمعی از دست‌اندرکاران حوزه تجارت دریایی به میزبانی مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری سمینار آشنایی با سامانه جامعه بندری در مجتمع بندری شهید رجایی


این سمینار یکروزه به منظور بهره‌گیری از تجارب برتر جهان در راستای توسعه ارتباطات الکترونیکی بین سازمان‌های دست‌اندرکار در حوزه تجارت دریایی از طریق پیاده‌سازی سامانه جامعه بندری (PortCommunity System) برگزار شد.

در این سمینار، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیران بنادر تابعه، تعدادی از مدیران عضو شورای حمل و نقل استان، مسئولان دستگاه‌های حوزه تجارت بین‌المللی و گمرکات استان، جمعی از مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی و تعدادی از شرکت‌های حوزه دریایی و بندری فعال در بنادر هرمزگان حضور داشتند.

در بخش اصلی این گردهمایی، مباحث مفصلی پیرامون سیستم جامعه بندری (PCS) از سوی دو نفر از نمایندگان شرکت سنگاپوری ChrimsonLogic «از شرکت‌های معتبر و مجرب بین‌المللی در زمینه پیاده‌سازی این سیستم» و مسئولانی از سازمان بنادر و دریانوردی برای حضار تشریح شد.

در این سمینار یکروزه که در سالن اجتماعات اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، شرکت کنندگان با ابعاد مختلف عملیاتی و مزایای سامانه PCS به عنوان راه‌حل برقراری ارتباطات چندگانه بین ذی‌نفعان بندری و دریایی آشنا شدند.

در پایان این سمینار، شرکت کنندگان ضمن بازدید از سالن خدمات دریایی و بندری و گمرک شهید رجایی، از سایر بخش‌های عملیاتی بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران بازدید کردند.

لازم به ذکر است، پیش از این نخستین سمینار سامانه جامعه بندری

(PCS) سی و یکم خردادماه امسال با حضور نمایندگان شرکت سنگاپوری Chrimson Logic با حضور سازمان‌ها و نهادهای کشوری دست‌اندرکار در حوزه تجارت دریایی و بین‌المللی به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13381

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.