معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از انسداد تونل ۱۷ شهریور و راهدار فداکار در محور بندرعباس ـ سیرجان طی روزهای آینده خبر داد. عباس شرفی ظهر امروز طی نشست خبری از انسداد تونل ۱۷ شهریور و راهدار فداکار در محور بندرعباس – سیرجان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: تونل‌های مذکور ...

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از انسداد تونل ۱۷ شهریور و راهدار فداکار در محور بندرعباس ـ سیرجان طی روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعمال محدودیت تردد در محور بندرعباس ـ سیرجان


عباس شرفی ظهر امروز طی نشست خبری از انسداد تونل ۱۷ شهریور و راهدار فداکار در محور بندرعباس – سیرجان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: تونل‌های مذکور به علت نصب سنسورهای تونل مسدود می‌شود.

وی در تشریح جزئیات روز و ساعات انسداد این تونل‌ها گفت: محور بندرعباس ـ سیرجان کیلومتر ۱۰۰  تا ۱۰۵ باند برگشت تونل ۱۷ شهریور از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روزهای سوم تا چهارم تیر ماه مسدود است که رانندگان می‌توانند در مدت زمان مسدودی محور مذکور از باند رفت که بصورت دو طرفه در نظر گرفته شده، تردد کنند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از مسدودی محور بندرعباس ـ سیرجان کیلومتر ۱۰۰ تا ۱۰۵ باند رفت تونل راهدار فداکار خلیل شهسواری خبر داد و افزود: این محور نیز از ۵ لغایت ۶ تیرماه از ۸ صبح تا ۱۷ مسدود است و باند برگشت به عنوان محور جایگزین در نظر گرفته شده است.

به گفته شرفی، این محور نیز به صورت دو طرفه عمل می‌کند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه در زمان مسدودی هر یک از محورها، مسیر برگشت به صورت دو طرفه عمل می‌کند از رانندگان خواست با احتیاط  و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13380

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.