رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا و عربستان حامیان اصلی داعش هستند، گفت: رژیم صهیونیستی شهامت حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد. سید علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و همچنین روز بسیج اساتید اظهار داشت: ...

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا و عربستان حامیان اصلی داعش هستند، گفت: رژیم صهیونیستی شهامت حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

خبرگزاری فارس: آمریکا و عربستان حامیان اصلی داعشند/ صهیونیست‌ها شهامت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارند


سید علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و همچنین روز بسیج اساتید اظهار داشت: چمران و با علم و دانش خاصی که در مبارزاتش داشته برای همه مردم شناخته شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و متحدانش قصد داشتند با حمایت از حضور داعش در عراق انتقام شکست در سوریه را بگیرند ولی همه دیدند با فتوای آیت الله سیستانی تا دو روز پیش بیش از دو میلیون نفر از مردم به ارتش پیوسته‌اند تا با داعش وارد مبارزه شوند.

بروجردی تصریح کرد: آمریکا و عربستان در ظاهر خود را جدا از داعش می‌دانند ولی در اصل حامیان اصلی داعش هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: از لحاظ نظامی بهترین رویکرد برای دفاع از کشور این است که این جنگ در بیرون مرزها و در مرز رژیم صهیونیستی انجام شود و گرنه جنگ در مرز همانند جنگ با عراق خواهد بود.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی در حملات خود مراکز اتمی سوریه و عراق را هدف قرار داد ولی از معادلات نظامی در ایران آشنا هستند و فقط علیه ایران تهدید می‌کنند و شهامت حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارند.

بروجردی گفت: در بحث هسته‌ای مرحله سخت کار آغاز شده و آمریکا به دنبال محدود کردن ایران است اما ما مصر هستیم از منابع خود دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: ما از پشتوانه رهبری برخوردار هستیم و بیش از قوانین موجود NPT به تعهدات خود عمل کردیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما به تعهدات خود پایبند بودیم و زیاده‌خواهی آمریکا را قبول نداریم و اگر در مذاکرات به نتیجه نرسیم، این موضوع به پای آمریکا نوشته می‌شود و ان را به دنیا اعلام خواهیم کرد.

بروجردی تصریح کرد: آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و سیاست دولت این است که با کشورهای حوزه آمریکای لاتین ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  فساد اداری و مالی تنها منحصر به ایران نیست و این موضوع در دیگر کشورها نیز رخ می‌دهد، اظهار داشت: تفاوت فقر در نحوه برخورد با متخلفان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از جنگ‌های علیه ایران، جنگ تریاک است، افغانستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید تریاک بوده که تا قبل از حضور ناتو در این کشور ۲۰۰ تن تولید تریاک داشته اما بعد از حضور ناتو در این کشور، تولید تریاک به هشت هزار تن رسیده و ۴۰ برابر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13359

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.