عضو پارلمان ونزوئلا با اشاره به فاصله‌ای که به لحاظ بعد مسافت بین ایران و ونزوئلا وجود دارد، گفت: من خودم را سرباز امام خمینی می‌دانم.     «دیوخنس رامون آندراد» رئیس کمیسیون نفت در مجلس ملی ونزوئلا و رئیس انجمن دوستی ونزوئلا و ایران در گفت‌وگو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ...

عضو پارلمان ونزوئلا با اشاره به فاصله‌ای که به لحاظ بعد مسافت بین ایران و ونزوئلا وجود دارد، گفت: من خودم را سرباز امام خمینی می‌دانم.

خبرگزاری فارس: عضو پارلمان ونزوئلا: خود را سرباز امام خمینی می‌دانم/ اوباما سردسته اقدامات تروریستی در جهان

 

 

«دیوخنس رامون آندراد» رئیس کمیسیون نفت در مجلس ملی ونزوئلا و رئیس انجمن دوستی ونزوئلا و ایران در گفت‌وگو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران به شباهت‌ها و اشتراکات ایران و ونزوئلا اشاره کرد و گفت: من در ایران شاهد فرهنگی بودم که فقط در کتاب‌های تاریخی خوانده بودم.

وی به حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: زن‌ها در عرصه کار و دانش فعال هستند و جمعیت جوان ایران می‌تواند فرهنگ انقلابی را حفظ و به نسل‌های دیگر منتقل کند.

این عضو پارلمان ونزوئلا در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرد که به اعتقاد مردم ونزوئلا، اوباما و دولت آمریکا بدترین نوع تروریسم در جهان هستند و اوباما سردسته و رهبر اقدامات تروریستی در سراسر دنیاست.

وی حضورش در ایران را نشانگر روابط گرم و صمیمانه تهران و کاراکاس خواند و افزود: مردم ایران دارای همه چیز هستند و این را ما که از بیرون به شما نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم.

رامون آندراد در ادامه با اشاره به اظهارات هوگو چاوز عنوان کرد: در حال حاضر نه چاوز در بین ماست و نه امام خمینی، اما افکار آنها در بین مردم اشائه یافته و راه آنها را ادامه می‌دهیم.چاوز با رهنمودهایش به ما آموخت که آمریکای لاتین حتی ذره‌ای ارزش برای امپریالیسم قائل نیست و آن را هیچ می‌پندارد. ما متولد می‌شویم که امپریالیسم را شکست دهیم و اگر غیر از این باشد باید خود را شکست خورده بدانیم.

وی عنوان کرد: علی‌رغم فاصله‌ای که به لحاظ بعد مسافت بین ملت‌های ایران و ونزوئلا وجود دارد، ولی من خود را سرباز امام خمینی می‌دانم.

این عضو پارلمان ونزوئلا درباره زمینه‌های همکاری اقتصادی ایران و ونزوئلا با اشاره به ناآرامی‌های ونزوئلا نسبت به استفاده از تجارب ایران در مقابله با تحریم‌ها برای اینکه بتوانند بحران کنونی در این کشور را پشت سر بگذارند، ابراز علاقه‌مندی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13356

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.