رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد فرمایشات بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران مبنی بر ایران را مدرسه کنیم را مورد تاکید قرارداده و بیان داشت : ما به دنبال بیسوادان در هر نقطه ای ازشهرستان که باشند رفته و هرگز منتظر نخواهیم ماند که آنان به کلاس درس بیایند. به گزارش پیارم حاجی آباد ،رئیس ...

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد فرمایشات بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران مبنی بر ایران را مدرسه کنیم را مورد تاکید قرارداده و بیان داشت : ما به دنبال بیسوادان در هر نقطه ای ازشهرستان که باشند رفته و هرگز منتظر نخواهیم ماند که آنان به کلاس درس بیایند.

به گزارش پیارم حاجی آباد ،رئیس اداره آموزش و پرورش فرمایشات بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران مبنی بر ایران را مدرسه کنیم را مورد تاکید قرارداده و بیان داشت : ما به دنبال بیسوادان در هر نقطه ای ازشهرستان که باشند رفته و هرگز منتظر نخواهیم ماند که آنان به کلاس درس بیایند.

مهدی سالاری اظهار داشت : گستردگی و پراکندگی روستاهای این شهرستان هرگز مانع از انجام وظایف در این امر مهم اساسی نخواهد شد.

وی افزود : یکی از علل جرم بیسوادی است که در همین راستا اقدام به برگزاری کلاس سواد آموزی در زندان نموده ایم و به لطف خداوند منان و همکاری خوب پرسنل زندان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲یک کلاس دوره انتقال با شانزده نفر سواد آموز تشکیل که سوادآموزان پس از طی شصدو پنجاه ساعت آموزش در آزمون پایانی شرکت نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13338

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.