سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد از برگزاری شب شعر در این شهرستان با همکار بسیج هنرمندان خبر داد. به گزارش پیارم حاجی آباد : حمیدرضا خراسانی پور هدف از اجرای این شب شعر را ایجاد زمینه اعتلای شعر و فراهم آوردن فرصتی برای کشف استعدادهای بالقوه فرهنگ و ادب، جذب و پرورش ...

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد از برگزاری شب شعر در این شهرستان با همکار بسیج هنرمندان خبر داد.

به گزارش پیارم حاجی آباد : حمیدرضا خراسانی پور هدف از اجرای این شب شعر را ایجاد زمینه اعتلای شعر و فراهم آوردن فرصتی برای کشف استعدادهای بالقوه فرهنگ و ادب، جذب و پرورش هنرمندان خلاق در مسیر ارتقای دانش و وفراهم کردن شرایط مناسب برای ارتقاء برنامه های فرهنگی در این شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: بهترین راه برای تربیت جوانان در عرصه شعر و ادب این است که نسل جوان را به صورت بنیادین با اصول و شیوه صحیح سرودن اشعار به سبک های مختلف آشنا کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد یک از راه های انتقال فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را ادبیات و هنر شعر دانست و گفت: شاعران با کلام، زبان و قلم خود می توانند نقش مهمی در پایدار نگاه داشتن فرهنگ اصیل سرزمین خود داشته باشند.

وی تأکید کرد: با برگزاری این شب شعرها، قطعاً استعدادهای جدیدی در بین هنرمندان جامعه کشف خواهد شد که در آینده می توانند از شاعران برجسته شهرستان باشند و به رشد فرهنگ و هنر در منطقه خود کمک کند.

شایان ذکر است این شب شعر با حضور راشد انصاری و محمد دهقانی از شاعران برجسته استان و سایر شاعران شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13309

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.