راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد. سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز ...

راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور تشریح شد


سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ  ۲۸ خردادماه الی ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ خرداد در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۳۰ خرداد الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۳۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه مورخ ۳۰ خرداد الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۳۱ خرداد با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزبن)  به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی به محدودیت های محور هراز اشاره داشت و افزود: تردد کلیه تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع می باشد.

همچنین تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۸ خرداد وهمچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹ و ۳۰ خرداد از محور هراز ممنوع می باشد.

این مقام انتظامی در مورد محور فیروز کوه گفت: تردد کلیه تریلرها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از  ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه ۳۰ خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

وی تصریح کرد: ضمناً مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشور مان می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار می باشند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می گردد مجاز به تردد نمی باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13226

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.