ثبت احوال هرمزگان رتبه نخست در اقامه نماز در بین سایر ادارت کل کشور کسب کرد. این تقدیر طی حکمی، به پاس تلاش‌ها و خدمات این اداره کل در شاخص مذکور، صادر و ابلاغ شده است. در بخشی از این حکم به امضای محمد ناظمی اردکانی رسیده، آمده است: تلاش برای نمازی از سر شور ...

ثبت احوال هرمزگان رتبه نخست در اقامه نماز در بین سایر ادارت کل کشور کسب کرد.

خبرگزاری فارس: هرمزگان رتبه نخست ثبت احوال استان در اقامه نماز را کسب کرد


این تقدیر طی حکمی، به پاس تلاش‌ها و خدمات این اداره کل در شاخص مذکور، صادر و ابلاغ شده است.

در بخشی از این حکم به امضای محمد ناظمی اردکانی رسیده، آمده است: تلاش برای نمازی از سر شور و شوق، لبریز از معرفت و آگاهی ثمره حکومت صالحان است.

حکومت صالحانی که این نغمه آسمانی را ترویج داده و در تلاش اند تا این فرهنگ نورانی به قله‌های اعتلا و بلند ذاتی خویش برسد.

صفا، آرامش و نورانیت ارمغان اعتلای این فرهنگ نورانی است و قابل تحسین و ستایش هستند عزیزانی که برای همگانی نمودن این داروی شفابخش در جامعه اسلامی تلاش می نمایند.

در پایان این لوح آمده است: امید است خداوند متعال همه ما را مشمول این دعای حضرت ابراهیم علیه السلام قرار دهد که عرضه داشتند: «رب اجعلنی مقیم الصلاه و ذریتی ربنا و تقبل دعا».

مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در همین راستا با بیان اینکه این اداره کل همواره توجه ویژه‌ای به برپایی نماز اول وقت و سایر مراسم معنوی و دینی در ادارات و واحدهای شهرستانی دارد، گفت: برپایی نماز و تبلیغ برای این امر مقدس از اصول اساسی و زیربنایی دین مبین اسلام است.

وی در ادامه به کیفیت بخشی به فضاهای نماز خانه و تجهیز این اماکن در ادارات زیر مجموعه ثبت احوال در ماه‌های گذشته اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13142

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.