فیلم سینمایی آخرین مروارید ساخته مصطفی روشی کارگردان هرمزگانی در شهرهای مختلف استان هرمزگان اکران شد. به گزارش پایگاه خبری هرمز، فیلم سینمایی آخرین مروارید در شهرستان های میناب، قشم و فرهنگسرای طوبی بندرعباس به نمایش درآمده و در جزیره هرمز نیز اکران خواهد شد. مصطفی روشی فیلمساز جوان هرمزگانی و کارگردان فیلم سینمایی آخرین ...

فیلم سینمایی آخرین مروارید ساخته مصطفی روشی کارگردان هرمزگانی در شهرهای مختلف استان هرمزگان اکران شد.


به گزارش پایگاه خبری هرمز، فیلم سینمایی آخرین مروارید در شهرستان های میناب، قشم و فرهنگسرای طوبی بندرعباس به نمایش درآمده و در جزیره هرمز نیز اکران خواهد شد.

مصطفی روشی فیلمساز جوان هرمزگانی و کارگردان فیلم سینمایی آخرین مروارید با اشاره به روند ساخت فیلم آخرین مروارید بیان داشت: این فیلم از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۲ در جزیره هرمز تصویر برداری شده و تمامی عوامل سازنده فیلم کاملا بومی هستند و مدت زمان آن نیز ۸۰ دقیقه است.

وی افزود: این فیلم جز معدود فیلم های بلند سینمایی است که در سال های اخیر در هرمزگان ساخته و اکران می شود و این فیلم را می شود سر آغاز این جریان دانست زیرا که عومل تولید این فیلم کاملا هرمزگانی هستند و هم در هرمزگان اکران عمومی می شود.

روشی تاکید کرد: یکی از مشکلات اکران فیلم ها در هرمزگان مسئله تبلیغات است و از مسئولان سازمان های مختلف می خواهیم تا این فیلم که با هزینه بخش خصوصی تولید شده است را مورد حمایت قرار دهند و این حمایت های بیشتر در زمینه تبلیغات می تواند نمود پیدا کند.

شایان ذکر است؛ این فیلم هم اکنون در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس در حال اکران است و تا ۲۹ اسفند ماه نیز نمایش آن ادامه خواهد یافت.

همچنین این فیلم در جزیره هرمز از دوم تا ۱۲ فروردین ۹۳ اکران عمومی خواهد شد.

عوامل سازنده فیلم بلند سینمایی آخرین مروراید شامل: کارگردان، مصطفی روشی، تصویر بردار، محمود شهبازی، بازیگران، محمد علی قویدل، رضا فتحی مقدم، رضا سهرابی، نازنین احمدی، بی بی فاطمه ساحلی زادگان، محمد سرافراز، خانم رنجبر، صدا بردار ابراهیم بریدانی، دستیاران تصویر رضا نوروزی، یاسر شریفی ، گریم سمیرا نقشبندی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11599

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.