سردارنقدی در خصوص تاثیر حرکت راهیان نور در رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تاکید کرد:رهبرمعظم انقلاب تاکید فراوانی بر راهیان نور دارند و آن را یک حرکت فرهنگی تاثرگذار می دانند چرا که اینجا میدانی است که جوان ها را با نسل شهدا وخلق و خوی شهادت آشنا می کند. به گزارش شبکه ...

سردارنقدی در خصوص تاثیر حرکت راهیان نور در رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تاکید کرد:رهبرمعظم انقلاب تاکید فراوانی بر راهیان نور دارند و آن را یک حرکت فرهنگی تاثرگذار می دانند چرا که اینجا میدانی است که جوان ها را با نسل شهدا وخلق و خوی شهادت آشنا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از رهیاب نیوز، سردارنقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم اهداء جایزه باروت خیس در گفت وگو با خبرنگار رهیاب در خصوص این جایزه اظهار داشت:باروت خیس متعلق به کسانی است که به خاطر کینه وعداوتی که نسبت به حقیقت دارند ناخوداگاه دست به اقداماتی می زنند که باعث رسوا شدن خودشان و تثبیت حقیقت می شود.

وی افزود:شما دیدید کسانی که فتنه راه انداختند به مصلحتشان بود که سکوت کنند تا این تصویر را به ما بدهند که فتنه یک مساله داخلی و دعوایی بین مردم بوده است خودشان را رسوا کردند وثابت کردند که دخالت خارجی وا جنبی عامل این اتفاق بوده و جریان شرم آوری ایجاد کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انتخاب همزمان ۲نفر برای دریافت این جایزه گفت:داوران تشخیص دادند که همزمان ۲نفر انتخاب شوند و ۲۳۰هزار نفر به نامزدها رای دادند تا از بین آن ها دریافت کنندگان انتخاب شوند.

سردارنقدی در خصوص تاثیر حرکت راهیان نور در رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تاکید کرد:رهبرمعظم انقلاب تاکید فراوانی بر راهیان نور دارند و آن را یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار می دانند چرا که اینجا میدانی است که جوان ها را با نسل شهدا وخلق و خوی شهادت آشنا می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص برنامه های این سازمان در موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:پیشنهاد های ارزشمندی به دولت ارائه داده ایم و منتظر پاسخ دولت در این خصوص هستیم.

سردار نقدی در خصوص همکاری دولت یازدهم با برنامه راهیان نور گفت:اخیرا دولت نماینده خود را در راهیان نور معرفی کرده است تا در این برنامه همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11577

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.