نخستین ﯾﺎدواره ﺳﺮدار ﺷﮫﯿﺪ ﻋﺒﺪاﻟﺤﺴﯿﻦ ﺑﺮوﻧﺴﯽ و ﺷﮫﺪای ﻛﺎرﮔﺮی ﺷﮫﺮﺳﺘﺎن حاجی آباد همزمان با اولین روز از ایام فاطمیه در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ. به گزارش خبرنگار پیارم،یادواره شهیدبرونسی به همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و با حضور ریاست بنیاد شهید ،فرمانده سپاه، مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و جمعی ...

نخستین ﯾﺎدواره ﺳﺮدار ﺷﮫﯿﺪ ﻋﺒﺪاﻟﺤﺴﯿﻦ ﺑﺮوﻧﺴﯽ و ﺷﮫﺪای ﻛﺎرﮔﺮی ﺷﮫﺮﺳﺘﺎن حاجی آباد همزمان با اولین روز از ایام فاطمیه در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ.


به گزارش خبرنگار پیارم،یادواره شهیدبرونسی به همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و با حضور ریاست بنیاد شهید ،فرمانده سپاه، مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و جمعی از خانواده شهدا شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  شهرستان حاجی آباد ، شهدای کارگر را نمونه های اراده و صبر و مقاومت خواند و خاطرنشان کرد: شهدای کارگر هم در جبهه و هم در صحنه کار و زندگی نشان دادند که با تلاش و همت می‌توان به هدف خود رسید.

منصور قاسمی نژاد  عنوان کرد: آنچه که ما باید انجام دهیم کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد یک حماسه اقتصادی است تا با این حماسه جلوی سناریوی دشمن که همان ضربه زدن به اقتصاد است را بگیریم.

در ادامه قاسمی نژاد زندگی نامه و بخشی از وصیت نامه شهید برونسی را قرائت نمودند و ایشان تاکید کردند: جوانان ما باید از زندگی شهدا درس بگیرند و آنها را الگو زندگی خود قرار دهند.

و در پایان از خانواده شهید مرادی  که از شهدای کارگر شهرستان می باشند تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11569

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.