نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پیش‌نویس استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با اشاره به آخرین وضعیت سؤالات و بررسی استیضاح برخی از وزرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ...

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پیش‌نویس استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیش‌نویس استیضاح وزیر علوم آماده شده است

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با اشاره به آخرین وضعیت سؤالات و بررسی استیضاح برخی از وزرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چند وزیر دولت از جمله وزیر علوم، وزیر ارشاد و وزیر نفت مقاماتی هستند که استیضاح آنها در مجلس شورای اسلامی و در بین نمایندگان مطرح است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای استیضاح این وزرا امضا نیز جمع شده است، افزود: هنوز امضایی در این باره جمع نشده، اما در مورد یکی از وزرا کارهای ابتدایی انجام شده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: درباره استیضاح فرجی ‌دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری پیش‌نویس ادله استیضاح نوشته شده است و بسیاری از نمایندگان نیز آماده امضای آن برای تدوین هیأت رئیسه و منتظر به وجود آمدن فرصتی مناسب در این رابطه هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11528

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.