شهید حسین غلام کبیری ، در روز میلاد حضرت زهرا (س) ، پس از آن که هدیه روز مادر را به مادرش اهدا کرد ، توسط فتنه گران به شهادت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا ، شهید حسین غلام کبیری ، از جوانان محله شهادت ...

شهید حسین غلام کبیری ، در روز میلاد حضرت زهرا (س) ، پس از آن که هدیه روز مادر را به مادرش اهدا کرد ، توسط فتنه گران به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا ، شهید حسین غلام کبیری ، از جوانان محله شهادت شهرری از جمله شهداییست که در هشت ماه جنگ تحلیلی به شهادت رسیده بود…

درست در همان روزهایی که کوچه ی خواص ، به کوفه تبدیل شده بود ، در روزهایی که از سنگ صدا در می امد ، اما از خواص نه ، در روزهایی که اگر خواص به خط می زدند لازم نبود بسیجیان خمینی وارد عمل شوند ، در سال هشتاد اشک بود که حسین آسمانی شد.

روزهای عبرت انگیزی بود ، روزهایی که شاید اظهار نظر به موقع خواص آب بر آتش آن می ریخت ، روزهایی که اگر خواص دم می زدند ، لازم نبود حسین غلام کبیری ها به میدان آمده و خون خود را در راه نظام مظلوم و مقتدر بدهند…

روزهایی که ، هر چه بود گذشت …

روزگاری که مایه عبرت خواص شد و خواص فهمیدند اگر پا پس بکشند ، پابرهنگان مغضوب دیکتاتور ها ، پا پس نکشیده و راه  را با قوت ادامه خواهند داد.

حسین غلام کبیری در روز میلاد حضرت زهرا (س) ، دقیقا زمانی که هدیه روز مادر را به مادرش هدیه داده بود ، ندای این عمار رهبر را پاسخ داده و در راه دفاع از انقلاب به خیابان سعادت آباد تهران رفت ، انجا بود که ماشینی با سرعت به موتور حسین که در کناری متوقف بود ، ضربه زده و متواری شد ، پس از این تصادف بود که پهلوی حسین عزیز در روز تولد “مادر پهلو شکسته ” شکست و به شهادت رسید.

این اتفاق دقیقا چند روز پس آن افتاد که محمد خاتمی در جمع دوستانش اعلام کرد: همه به پا خیزید ، این فرصت ها کم به دست می آید….

روزهایی که ، آقای عبا شکلاتی ، ایران را با کوفه اشتباه گرفته بود ، آن روزها گذشت و بدهی محمد خاتمی به ملت شریف ایران همچنان پابرجاست.

آقای عبا شکلاتی به پاس زحمات بی دریغی که برای غرب کشیده اید ، به پاس خون های نا به حقی که به زمین ریختید و به پاس جنایاتی که در سال ۸۸ کردید ، شما هنوز یک سیلی حیدری به ملت شریف بدهکارید….

 

در ادامه کلیپ ” پهلو شکسته ای که خاتمی را حسرت به دل گذاشت” را مشاهده خواهید کرد:

برای مشاهده …….>>>اینجا کلیک کنید<<<

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11497

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.