عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با محکوم کردن دیدار کاترین اشتون با محکومین فتنه ۸۸ گفت: وزارت خارجه کشورمان باید در برابر این وقایع پاسخ‌گو باشد زیرا عزت و اقتدار ملی قابل معامله نیست.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و ...

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با محکوم کردن دیدار کاترین اشتون با محکومین فتنه ۸۸ گفت: وزارت خارجه کشورمان باید در برابر این وقایع پاسخ‌گو باشد زیرا عزت و اقتدار ملی قابل معامله نیست.

خبرگزاری فارس: وزارت‌ خارجه پاسخ‌گوی دیدار اشتون با محکومین فتنه باشد/ عزت و اقتدار ملی قابل معامله نیست

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم در گفت‌وگو  با اشاره به سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران و دیدار وی با محکومین فتنه ۸۸، اظهار داشت: سفر اشتون همزمان با ۸ مارس در حالی صورت می‌گیرد که معاون وی اعلام کرده است که این همزمانی با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است و این امر بصورت آشکار نشان می‌دهد طرف غربی به دنبال بهره برداری‌های خاص سیاسی از این موضوع است.

وی با بیان اینکه گروه ۱+۵ در کنار پرونده هسته‌ای پروژه دیگری را دنبال می‌کنند، اضافه کرد: غرب پرونده حقوق بشر را مطرح می‌کند و با این عمل هدف توطئه افکنی را دنبال می‌کند، بحث حقوق بشر بطور جدی در دستور کار غرب و آمریکا است و از این ابزار برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

الهیان ادامه داد: نقض حقوق زنان از نظر غربی‌ها با یک برنامه از قبل تعیین شده به دستاویزی برای افزایش فشار به ملت ایران تبدیل شده است و در پشت صحنه لابی‌های صهیونیستی و اتاق های فکر برای اینگونه اقدامات برنامه ریزی کرده‌اند.

وی بیان داشت: زنان در عمر جمهوری اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری کرده‌اند و بهتر بود این شخص با دیدار و گفت‌وگو با زنان دانشمند و فرهیخته کشوراز نزدیک مشاهده می‌کرد که زنان ایران اسلامی امروز به چه دستاوردهای عظیمی رسیده‌اند.

این فعال سیاسی با انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور، گفت: باید از مسوولین وزارت خارجه پرسید آیا از این برنامه ریزی‌های پشت صحنه اطلاعی داشته‌اند یا خیر؟ و در صورتی که اطلاع کافی داشته‌اند چرا تدبیر مناسبی اتخاذ نشده است زیرا دیدار این شخص با محکومین فتنه دخالت در امور داخلی کشورمان محسوب می‌شود و جای تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: رخداد این حوادث به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. مسئولین ذیربط باید نسبت به این اتفاقات در برابر افکار عمومی ملت ایران پاسخگو باشد زیرا امروز بحث بر سر عزت و اقتدار ملی کشور است و هیچگونه اهمالی پذیرفته نبوده و منافع ملی قابل معامله نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11416

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.