یک روزنامه آلمانی از ادعای رژیم‌صهیونیستی مبنی بر کشف کشتی حامل سلاح از این اقدام با عنوان نمایشنامه‌ای یاد کرد که مورد توجه قرار نداشت.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس روزنامه «یونگه‌ولت» در گزارشی با اشاره به خبر اخیر رسانه‌های اسرائیلی درباره کشف کشتی حامل محموله تسلیحاتی ایران برای غزه نوشت که اسرائیل در شرایطی این نمایش را ...

یک روزنامه آلمانی از ادعای رژیم‌صهیونیستی مبنی بر کشف کشتی حامل سلاح از این اقدام با عنوان نمایشنامه‌ای یاد کرد که مورد توجه قرار نداشت.

خبرگزاری فارس: ادعای اسرائیل درباره کشف کشتی ایرانی حامل سلاح؛ نمایشنامه‌ای که با استقبال مواجه نشد

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس روزنامه «یونگه‌ولت» در گزارشی با اشاره به خبر اخیر رسانه‌های اسرائیلی درباره کشف کشتی حامل محموله تسلیحاتی ایران برای غزه نوشت که اسرائیل در شرایطی این نمایش را به راه انداخت که با استقبال چندانی مواجه نشد.

«کنوت ملنتین» نویسنده این گزارش در توضیح این مورد زمان اجرای چنین نمایشی و نیز تکراری بودن آن را دلیل انعکاس کمرنگ آن در سطح جهانی اعلام کرد.

اسرائیلی‌ها همزمان با سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل ادعا کردند که اطلاعات کاملی درباره محموله سلاح کشف شده دارند، اما نتوانستند مقصد واقعی این کشتی را کشف کنند.

رسانه‌های غربی چندی پیش مدعی شده بودند نیروی دریایی اسرائیل یک فروند کشتی حامل سلاح‌های ایرانی به غزه را توقیف کرده است. ایران این گزارش‌ها را تکذیب کرده است.

در پی این اقدام «دن شاپیرو »در مصاحبه با رادیو اسرائیل گفت بعد از مشورت‌هایی که بیت مقامات آمریکا و اسرائیل انجام شد تصمیم گرفته شد اسرائیل آن را متوقف کند.

سفیر آمریکا در اسرائیل در مصاحبه با این رادیو ادعاهای قبلی مقامات واشنگتن مبنی بر حمایت ایران از تروریسم را تکرار کرد. وی گفت آمریکا می‌داند که ایران در سرتاسر خاورمیانه از تروریسم حمایت می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11409

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.