مسابقات فوتبال لیگ برتر جزیره کیش در یک شرایط ایده‌آل اقلیمی و در زمین چمنی برگزار خواهد شد که لیگ برتر فوتبال ایران به داشتن آن غبطه می‌خورد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جزیره کیش شرایط ایده‌آل زمین چمن و سایر امکانات رختکن استادیوم المپیک کیش نشان از این ...

مسابقات فوتبال لیگ برتر جزیره کیش در یک شرایط ایده‌آل اقلیمی و در زمین چمنی برگزار خواهد شد که لیگ برتر فوتبال ایران به داشتن آن غبطه می‌خورد.

خبرگزاری فارس: صیادان و حفاری سپیدان مدعیان قهرمانی فوتبال کیش / آب و برق در پی خلق شگفتی

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جزیره کیش شرایط ایده‌آل زمین چمن و سایر امکانات رختکن استادیوم المپیک کیش نشان از این دارد که لیگ امسال متمایز از فصول گذشته برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات با در اختیار داشتن بهترین امکانات سخت‌افزاری می‌توانند با اتکا به خلاقیت بازیکنان خود به نتایج مورد انتظار خود دست یابند.

لیگ امسال با شرکت ۸ تیم و در قالب دو گروه ۴ تیمی استار خورد و قرار است پس از پایان دور نخست این مسابقات، ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در نهایت با انجام بازی‌های نیمه نهایی و فینال قهرمان لیگ ۹۳-۹۲ مشخص شود.

گزارش خبرنگار فارس در خصوص معرفی تیم‌های حاضر در گروه الف لیگ برتر کیش را در زیر می‌خوانید:

*خدمات حفاری سپیدان

باشگاه خدمات حفاری سپیدان بعد از نائب قهرمانی تیم فوتسال خود در جام بزرگ دهه فجر کیش این بار در رشته فوتبال حضور خواهد یافت تا با استفاده از داشته‌های خود به اهداف مدیران خود جامه عمل بپوشاند.

سعید بختیاری راد مدیر عامل شرکت حفاری سپیدان با اعلام خبر حضور تیم خود در عرصه فوتبال و فوتسال به این نکته اذعان داشته است که برای ماندگاری در ورزش و دستیابی به اهداف تعریف شده از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد و با تدوین یک برنامه مدون گام در راستای نیل به این اهداف گام خواهد برداشت.

رضا موسوی سرپرست این تیم هم به کسب موفقیت تیمش در این مسابقات ایمان دارد و با بیان این که سیر صعودی تیم حفاری سپیدان قابل مشاهده خواهد بود، ابراز داشته تیمش با گذشت زمان به ترکیب آرمانی خود خواهد رسید و نباید در اولین بازی انتظاری فراتر از حد انتظار داشت.

به نظر می‌رسد این تیم با تفکر حاکم مدیرانش حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و باید در طول فصل مسابقات نیز در انتظار محقق شدن این گفته‌ها نشست.

*صیادان کیش

تیم فوتبال صیادان کیش به عنوان قدیمی‌ترین تیم حاضر در فوتبال جزیره به شمار می‌رود و در تمام ادوار گذشته لیگ باشگاه‌های کیش حضوری پر رنگ داشته است.

این تیم در فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و با حفظ ترکیب خود قصد دارد جام قهرمانی لیگ امسال را تصاحب کند البته نباید از این نکته هم غافل شد که این تیم از بازیکنان جوانی تشکیل شده که در سال‌های گذشته در تیم‌های پایه به خوبی تعلیم دیده و با انگیزه‌ای مضاعف گام به مسابقات گذاشته‌اند.

احمد ماهیگیران سرمربی همیشگی این تیم اعتقاد دارد بازیکنانش در این فصل نتایجی درخشان به دست خواهند آورد و برای دفاع از عنوان قهرمانی برنامه ریزی کرده است چرا که تمرینات یک ساله و بی وقفه‌ شاگردانش باعث شده تا از نظر جسمانی در شرایط ایده آلی به سر ببرند.

*تکنو جوش کیش

نخستین حضور تیم تکنو جوش در رقابت‌های فوتبال کیش پس از این رخ می‌دهد که این تیم در مسابقات فوتسال جزیره حضور داشته و به نظر می‌رسد مسئولان تکنو جوش برای حضوری آبرومندانه در این مسابقات برنامه ریزی کرده و بی‌گدار به آب نزده‌اند.

ترکیب این تیم از بازیکنان بومی و بنادر اطراف جزیره کیش تشکیل شده و باید گفت تیمی ناشناخته به شمار می‌آید اما همین فاکتور می‌تواند باعث موفقیت هم بشود چرا که دیگر رقبای حاضر در این گروه نمی‌تواند این تیم را آنالیز کنند و بی هیچ شناختی به مصاف تکنو جوشی‌ها خواهند رفت.

*شرکت آب و برق کیش

تیم آب و برق کیش در بازی‌های امسال با سود بردن از ترکیب بازیکنان با تجربه در اندیشه رسیدن به مرحله نیمه نهایی به سر می‌برد و با اتکا به چند چهره شناخته شده در ترکیب خود به دنبال کسب نتایج قابل قبول خواهد بود.

مصاف آب و برقی‌ها با تیم صیادان پر قدرت می‌تواند عیار واقعی این تیم را مشخص کند و در صورتی که نتیجه این مصاف به سود تیم آب و برق رقم بخورد تمام معادلات دیگر تیم‌های حاضر در این گروه به هم خواهد خورد اما اگر نتیجه‌ای غیر از این حاصل شود، رقابت تیم‌های مدعی صعود داغ‌تر از قبل خواهد شد.

شرکت آب و برق کیش پس از سال‌ها در مسابقات لیگ باشگاه‌های جزیره کیش حضور یافته است و این می‌تواند بدین معنا باشد که متولیان این شرکت با تجدید نظر در افکار خود نسبت به مشارکت در عرصه ورزش جزیره، فصل تازه‌ای را رقم خواهند زد.

این در حالی است که حسین جلالی معاون ورزش و آموزش کیش در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن لیگ فوتبال از هیچ اقدامی فرو گذار نکرد و ضمن موافقت با خواسته‌های هئیت فوتبال، برای هر چه بهتر برگزار کردن این رویداد مهم ورزشی اقدامات عملی خوبی انجام داد.

محمود پازوکی رئیس هئیت فوتبال کیش نیز در نظر دارد تا با توسعه فوتبال در جزیره کیش فضا را برای رشد بازیکنان مستعد این دیار فراهم آورده و در نهایت به شعار پویایی فوتبال کیش تحقق بخشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11297

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.