یک گروه ترویستی موسوم به «کتیبه لشکر محمد» اعلام کرد عناصری از گروهک تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) را در گردان خود دارد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق»،یک گروه ترویستی موسوم به «کتیبه لشکر محمد» فعال در عراق اعلام کرد که عناصری از گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) ...

یک گروه ترویستی موسوم به «کتیبه لشکر محمد» اعلام کرد عناصری از گروهک تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) را در گردان خود دارد.

خبرگزاری فارس: پیوستن عناصر منافقین به گروه‌های تکفیری در عراق

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق»،یک گروه ترویستی موسوم به «کتیبه لشکر محمد» فعال در عراق اعلام کرد که عناصری از گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) را در گردان خود دارد.

این گروه تروریستی در بیانیه‌ای رسمی که پایگاه خبری «عراق القانون» نیز آن را منتشر کرده از همه گروه‌های سنی در جهان عرب اسلام و آسیا و آفریقا خواسته که با تشکیل بزرگ‌ترین لشکر اهل سنت به جنگ «خطر صفوی ایرانی در آسیا و شمال آفریقا و لبنان و سوریه و عراق» بروند.

این بیانیه تأکید کرد که افرادی وابسته به منافقین یکی از گروه‌های اصلی تشکیل دهنده این لشکر هستند و از کشورهای شمال آفریقا خواسته که شیعیان را از این کشورها اخراج کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11293

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.