رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت: وسایل ارتباط جمعی و هجمه های فرهنگی دنیای امروزدانش آموزان را تهدید و رسالت مشاورین و پرسنل مدارس را دو چندان کرده است. به گزارش پیارم  حاجی آباد، مهدی سالاری، در جمع مدیران ومشاورین مدارس به اهمیت نقش مشاوره در مدارس اشاره نموده و بیان داشت ...

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت: وسایل ارتباط جمعی و هجمه های فرهنگی دنیای امروزدانش آموزان را تهدید و رسالت مشاورین و پرسنل مدارس را دو چندان کرده است.


به گزارش پیارم  حاجی آباد، مهدی سالاری، در جمع مدیران ومشاورین مدارس به اهمیت نقش مشاوره در مدارس اشاره نموده و بیان داشت : وسایل ارتباط جمعی و هجمه های فرهنگی دنیای امروز کار و رسالت مشاورین و پرسنل مدارس را دو چندان کرده است.

مهدی سالاری اظهارداشت :کار مشاوره تخصصی است و همه همکاران فرهنگی شاغل در مدرسه باید بازوی توانمندی برای مشاورین باشند.

وی افزود : تکنولوژی دنیای امروز دانش آموزان ما را با افکار ،علامت سئوال فراوان و دیدگاههای متفاوتی روبرو ساخته است که اگر پاسخی قانع کننده برای انان نیابیم به بیراهه خواهند رفت.

رئیس آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت : بسیاری از مشکلات دانش آموزان ریشه در اعتقادات و دیدگاههای خانواده ها داردلذا ارتباط تنگاتنگ با خانواده ها و ایجاد جوی مطمئن و قابل اعتماد یکی از رموز موفقیت در حیطه مشاوره می باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11253

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.