نخستین فیلم کوتاه ساخته شده در شهرستان بندرخمیر با عنوان ‘کدخدای بیابان’ به کارگردانی سلیمان انداده برای نمایش در نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان آماده شده است. به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری هرمز، کاظم قاسم زاده امروز طی نشستی اظهار کرد: اولین فیلم کوتاه مستند در بندرخمیر با موضوع ...

نخستین فیلم کوتاه ساخته شده در شهرستان بندرخمیر با عنوان ‘کدخدای بیابان’ به کارگردانی سلیمان انداده برای نمایش در نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان آماده شده است.

به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری هرمز، کاظم قاسم زاده امروز طی نشستی اظهار کرد: اولین فیلم کوتاه مستند در بندرخمیر با موضوع “زندگی شتر” به کارگردانی سلیمان انداده فیلمساز اهل بندرخمیر تولید و آماده نمایش می باشد.

 

وی افزود: سلیمان انداده اولین فیلمساز اهل بندرخمیر است که مبادرت به ساخت فیلم در این شهرستان کرده و اولین فیلم مستقل شهرستان بندرخمیر را ساخته است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بندر خمیر تصریح کرد: این فیلم در شرایط سختی فیلمبرداری شده و مکان های فیلمبرداری آن در بیابان های اطراف بندر خمیر و بخش کشار  بوده است.

 

قاسم زاده افزود: یکی از برنامه های ما شناسایی هنرمندان شاخص در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری است و با توجه به اینکه شهرستان بندرخمیر دارای قابلیت های مختلف تاریخی، گردشگری و فرهنگی می باشد.

 

سلیمان انداده کارگردان فیلم ” کدخدای بیابان” نیز هدف اصلی از ساخت این فیلم کوتاه مستند را حمایت از محیط زیست عنوان کرد

 

وی افزود: تلاش کردیم تا بتوانیم با ساخت این فیلم گوشه ای از طبیعت بکر شهرستان بندر خمیر را به تصویر کشیده و به سراسر جهان نشان دهیم./انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11240

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.