دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: با مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نظرسنجی، «تاریا کرونبرگ»، «باراک اوباما» و «بانکی مون» بیشترین رای مردمی را برای دریافت جایزه «باروت خیس» از آن خود کردند. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سیدمحمدیاشار نادری، دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور از ...

دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: با مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نظرسنجی، «تاریا کرونبرگ»، «باراک اوباما» و «بانکی مون» بیشترین رای مردمی را برای دریافت جایزه «باروت خیس» از آن خود کردند.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سیدمحمدیاشار نادری، دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور از مشارکت بیش از ۲۰۰هزار نفر در نظر سنجی انتخاب نامزد نهایی جایزه باروت خیس خبر داد و گفت: تا به امروز، تاریا کرونبرگ، باراک اوباما و بانکی مون بیشترین رای مردمی را برای دریافت جایزه باروت خیس، از آن خود کردند.

 

وی افزود: ۳۳پیشنهاد به عنوان کاندیدای دریافت دومین جایزه بین المللی به هیئت انتخاب داوران جشنواره ملی سرزمین نور رسید ه بود که ۲۰ بهمن، ۶ نامزد معرفی شدند که نام‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی،شیمون پرز رئیس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی،تاریا کرونبرگ، رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا ،جان کری، وزیر امورخارجه ایالات متحدهٔ آمریکا، بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا در میان آن ها، به چشم می‌خورد. نتیجه نظر سنجی پایگاه های اطلاع رسانی در طول این مدت، بیانگر مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم در این نظر سنجی بوده است.

 

نادری در ادامه تصریح کرد: افتتاحیه جشنواره ملی سرزمین نور در ۲۰ اسفند ماه همزمان با روز ملی راهیان نوربه مدت ۱۰ شب در شهر خرمشهر و با حضور یکی از سران سه قوه برگزار می‌شود. این جشنواره با رویکرد استان محوری و میزبانی خود استان‌هایی که آثار جشنواره را جمع آوری و به دبیر خانه مرکزی جشنواره ارسال کرده اند برگزار خواهد شد. به زودی یک نفر به عنوان دریافت کننده اصلی جایزه باروت خیس معرفی و اول فروردین، جایزه باروت خیس به وی اهدا خواهد شد.

 

وی با اشاره به هویت این سه گزینه مطرح برای دریافت جایزه باروت خیس گفت: “تاریا کرونبرگ” رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا، همان فردی است که اخیرا در راس هیئتی با هدف همکاری‌های بین المللی و دیدار با سران قوا و وزرا و برخی از مسئولین کشور به ایران سفر کرده بود و در خفا با برخی از اعضای فتنه دیدارکرد. “بانکی مون”دبیر کل سازمان ملل نیز پس از آنکه ایران را به جهت اهمیت و زموثر بودن در روند اثبات امنیت در منطقه به کنفرانس ژنو۲دعوت کرد، بلافاصله بعد از دیدن جان کری وزیر خارجه آمریکا، بیانیه ای صادر کرد و دعوت خود از ایران را پس گرفت و با این رفتار خویش اثبات کرد سازمان ملل متحد از استقلال لازم برخودار نیست. همچنین دلایل مختلفی برای اهدای جایزه به “باراک اوباما” وجود دارد اما یکی از این دلایل، حرف‌هایی است که از کاخ سفید در خصوص ایران شنیده می‌شود. اوباما حرف‌های متناقضی درباره ایران می‌زند؛ گاهی از حقوق مسلم ایران دفاع می‌کند و گاهی بر اثر فشارهایی سیاسی تحمیل شده، جنگ را یکی از گزینه‌های روی میز خود می‌داند. این حرف‌های منافق گونه و متناقض اوباما نشات گرفته از این راز است که وی قدرت تصمیم گیری نهایی ندارد. به همین دلیل جایزه باروت خیس می‌تواند به دستان وی اهدا شود؛ چرا که نشان داده رئیس جمهور آمریکا تثبت سخن ندارد.یکی از دلایل دیگر، سخنرانی اخیر باراک اوباما در سازمان ملل در خصوص فتوای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص حرام بودن ساخت بمب هسته ای است. اوباما در حالی این سخنان را به زبان می‌آورد و انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم کشورمان می‌داند که در دیدار با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیست، از جنگ سخن بر زبان می‌آورد و وابستگی خودش را به این رژیم نمایان می‌کند.

 

از مردم کشورمان خواسته شده است که تا پایان اعلام نامزد نهایی جایزه باروت خیس، در نظر سنجی پایگاه های خبری سازمان بسیج مستضعفین و سرزمین نور شرکت کنند و یک نفر را از میان اسامی ۶ نامزد جایزه بین المللی باروت خیس یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به عنوان نامزدنهایی، پیشنهاد کنند.

 

جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می‌کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می‌سازند، اهداء شود که سال گذشته همسر اوباما با اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو، پرده از سیاسی بودن هالیوود برداشت و این جایزه را از آن خود کرد. امسال نیز برای دومین سال پیاپی جایزه باروت خیس به یکی از افشاگران سیاست‌های نظام استکبار علیه انقلاب اسلامی و یا سران کشورهای مخالف جمهوری اسلامی اعطا می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11206

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.