وزیر امور خارجه اسپانیا به منظور رایزنی با مقامات کشورمان بامداد فردا (یکشنبه) وارد تهران می‌شود.     «خوزه گارسیا مارگالو» وزیر امور خارجه اسپانیا به عنوان پنجمین وزیر اروپایی که بعد از آغاز به کار دولت یازدهم به تهران سفر می‌کند، قرار است بامداد فردا (یکشنبه) به منظور انجام سفری سه روزه وارد کشورمان ...

وزیر امور خارجه اسپانیا به منظور رایزنی با مقامات کشورمان بامداد فردا (یکشنبه) وارد تهران می‌شود.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه اسپانیا بامداد فردا در ایران

 

 

«خوزه گارسیا مارگالو» وزیر امور خارجه اسپانیا به عنوان پنجمین وزیر اروپایی که بعد از آغاز به کار دولت یازدهم به تهران سفر می‌کند، قرار است بامداد فردا (یکشنبه) به منظور انجام سفری سه روزه وارد کشورمان شود.

وی در ابتدای این سفر بازدیدی از شهر اصفهان خواهد داشت و دوشنبه با محمدجواد ظریف در تهران به رایزنی و گفت‌وگو در خصوص مناسبات تهران و مادرید و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد پرداخت.

تهران امروز (شنبه) نیز میزبان رادوسلاو شیکورسکی وزیر خارجه لهستان بود. شیکورسکی که دیروز (جمعه) در اولین مقصد سفرش وارد اصفهان شد امروز با ظریف در تهران دیدار کرد و به دلیل تحولات اوکراین و کریمه سفرش را نیمه کاره رها کرد و به ورشو بازگشت.

وزرای خارجه ایتالیا، سوئد و بلژیک نیز پیش از این به تهران سفر کرده بودند.

قرار است ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفری به تهران داشته باشد و پس از آن ظریف میزبان همتای یونانی خود خواهد بود. وزیر خارجه یونان قرار است ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه به جمهوری اسلامی ایران سفر کند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921210001426#sthash.QTgeSkuQ.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11204

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.