امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: وظیفه آحاد ملت و مسئولین این است باید قبل از اینکه دشمن نقاط ضعف و آسیب پذیر کشور راشناسائی کند خودمان نقاط آسیب پذیر راشناسائی ، ساماندهی و درپی رفع آن باشیم. به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی آباد ، حجت الاسلام فوادیان در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: وظیفه آحاد ملت و مسئولین این است باید قبل از اینکه دشمن نقاط ضعف و آسیب پذیر کشور راشناسائی کند خودمان نقاط آسیب پذیر راشناسائی ، ساماندهی و درپی رفع آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی آباد ، حجت الاسلام فوادیان در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه مفهوم کلی سیاست اقتصاد مقاومتی این است که امروز دشمنان از ناحیه اقتصاد قصد ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی ما را دارد و آنان با این اهداف پلید، ابائی ازضربه زدن با ابزارهای اقتصادی را ندارند افزود: اینجاست که باید خودمان را باور داشته باشیم تا توطئه های دشمنان خنثی و نقش برآب شود.

حجت الاسلام فوادیان با بیان اینکه ما باید اقتصادی را برای خودمان تعریف کنیم که هم رو به رشد و محفوظ و ماندگار باشد و هم بتواند نقاط آسیب پذیر را ترمیم کند خاطر نشان ساخت: انشاء الله اقتصاد مقاومتی در کشورمان با همت بلند مسوولان و همراهی ملت ایران اجرایی خواهد شد ودشمنان با این اهداف شوم، کاری از پیش نخواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند.

وی در خصوص ولایتمداری حضرت زهرا(س) افزود:ولایت مداری حضرت زهرا (س) و دفاع از حضرت علی (ع) به عنوان امری شخصی ، فردی نبوده است ، بلکه در واقع مساله امت و اصل اسلام بوده و به همین دلیل حرکت حضرت فاطمه(س) در این رابطه ، حرکتی در راستای حمایت از امت اسلامی و رسالت مکتبی به شمار می آید .

وی با اشاره به زندگی پس از ازدواج حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: ایشان همسری مهربان و فداکار و مادری دلسوز و وارسته بودند و در خانه ای محقر؛ ولی سرشار از صفا و صمیمیت فرزندانی را تربیت کردند که عزت و سربلندی اسلام از نور وجود ایشان است.

حجت الاسلام فوادیان با اشاره به نقش حساس و تأثیرگذار مادر در تربیت فرزند، خاطرنشان کرد: فرزندان حضرت زهرا(س) که هر یک منشأ آثار خیر و برکت فراوان در عزت و اقتدار پرچم اسلام و مسلمانان بودند، خود به روشنی نشانگر شخصیت والای حضرت فاطمه(س) هستند.

وی افزود:راز و نیاز، زهد، پرهیزگاری، ایثار، ارتباط با خدا، نماز و اخلاص از دیگر ویژگی های منحصر بفرد حضرت زهرا(س) بود.

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد:در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند مسلما پرداخت به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت می تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه شیعی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11197

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.