عضو شورای شهر تهران گفت: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس باید با واگذاری به مردم صورت بگیرد نه آنکه این دو تیم به شهرداری منتقل شود.     مرتضی طلایی در حاشیه مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه هنرمندان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس به شهرداری گفت: تاکنون چنین بحثی ...

عضو شورای شهر تهران گفت: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس باید با واگذاری به مردم صورت بگیرد نه آنکه این دو تیم به شهرداری منتقل شود.

خبرگزاری فارس: طلایی: پرسپولیس و استقلال باید به مردم واگذار شود/ شهرداری هم بخش خصوصی نیست

 

 

مرتضی طلایی در حاشیه مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه هنرمندان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس به شهرداری گفت: تاکنون چنین بحثی مطرح نشده است و فکر نمی‌کنم واگذاری این دو باشگاه به شهرداری ضرورتی داشته باشد. اگر قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند باید در دست مردم باشند. شهرداری هم یک نهاد عمومی است و اگر این دو باشگاه به دست خود مردم اداره شود موفق‌تر خواهد بود. نباید این دو باشگاه و سایر باشگاه‌ها فقط از طریق دولت حمایت شود.

وی در مورد اینکه شورای شهر از پرسپولیس و استقلال حمایت می‌کند یا نه، ‌و آیا این حمایت فقط مالی است،‌ گفت: ما قبلا هم حمایت‌هایی از این دو باشگاه داشته‌ایم و باز هم می‌تواند این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11193

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.