نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از نظر قدرت دفاعی جایگاه فاخری داریم و از نظر سیاسی به یک قدرت سیاسی در منطقه و صحنه بین‌الملل تبدیل شده‌ایم.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای ...

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از نظر قدرت دفاعی جایگاه فاخری داریم و از نظر سیاسی به یک قدرت سیاسی در منطقه و صحنه بین‌الملل تبدیل شده‌ایم.

خبرگزاری فارس: امروز از نظر قدرت دفاعی جایگاه فاخری داریم/بهترین گواه قدرت سیاسی ما مذاکرات است

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش که در برج میلاد برگزار شد گفت:‌ اگر امروز می‌بینیم استکبار با همه اروده‌ها قدرت کمترین جسارت به آسمان ایران را ندارد دستاورد خلبانان نیروی هوایی ارتش است.

وی همچنین گفت: اگر امروز نمایندگان ما در مذاکرات هسته‌ای در برابر ۶ کشور بزرگ اقتصادی صنعتی و نظامی و هسته‌ای با قدرت می‌نشینند دستاورد پایداری مردم و رشادت خلبانان ماست.

ابوترابی گفت: امیدواریم با تدبیر شایسته و گام‌های درست و اصولی در مسیر دست یافتن به اقتصاد مولد و مبتنی بر بر تولید داخلی حرکت کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ امروز از نظر قدرت دفاعی جایگاه فاخری داریم و از نظر سیاسی به یک قدرت سیاسی در منطقه و صحنه بین‌الملل تبدیل شده‌ایم.

وی با بیان اینکه بهترین گواه قدرت سیاسی ما همین مذاکرات است اظهار داشت: امروز قدرت دفاعی ایران به موشک‌های بالستیکی که می‌توانند توان بازدارندگی بالایی دارند مجهز است.

ابوترابی گفت: باید با اقتصاد مبتنی نوآوری علمی و تولید و مدیریت مصرف و نه از فروش سرمایه نفت و گاز در جایگاهی که شایسته ملت ایران است قرار بگیریم.

این نماینده مجلس اظهار داشت:‌ ستون فقرات رژیم شاهنشاهی با رژه و سلام افسران نیروی هوایی در برابر امام در مدرسه علوی شکست.

این نماینده مجلس بیان داشت: شهدای نهاجا نگین درخشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستندکه قدم‌های استثنایی و کارهای آسمانی کردند.

وی ادامه داد: اگر پوشش نیروی هوایی نبود هرگز سرزمین ایران اسلامی از زیر چکمه‌های خونین مزدوران صدام آزاد نمی‌شد؛ خلبانان نهاجا به قلب دشمن تاختند و تا آخرین توان خویش دشمن را به زانو درآوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11167

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.