فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد : فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت : موفقیت نیروی انتظامی حاجی آباد در بهبود شاخص های امنیتی نتیجه عملکرد خوب مجموعه شهرستان به خصوص آموزش و پرورش به عنوان یک اداره شاخص می باشد.   به گزارش پیارم خبر حاجی آباد،رئیس اداره آموزش وپرورش در دیدار با ...

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد :

فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت : موفقیت نیروی انتظامی حاجی آباد در بهبود شاخص های امنیتی نتیجه عملکرد خوب مجموعه شهرستان به خصوص آموزش و پرورش به عنوان یک اداره شاخص می باشد.

 

به گزارش پیارم خبر حاجی آباد،رئیس اداره آموزش وپرورش در دیدار با فرماندهی و پرسنل ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمتکش ناجا را ستودنی عنوان نمود.مهدی سالاری بیان داشت : به لطف خداوند منان ، تلاش ها و فداکاری های مستمر نیروی انتظامی، ایران اسلامی را به یکی از کشورهای امن دنیا تبدیل نموده است. در این مراسم فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان حاجی آباد نیز بیان داشت : موفقیت نیروی انتظامی در بهبود شاخص های امنیتی نتیجه عملکرد خوب مجموعه شهرستان به خصوص آموزش و پرورش به عنوان یک اداره شاخص می باشد. سرهنگ آبزن خاطر نشان ساخت : آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهمی است که در تمامی ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار بوده و در آموزش و پیشگیری بسیاری از معضلات اجتماعی نقش ارزنده ای ایفا می نماید.به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز دوشنبه راس ساعت هشت صبح رئیس و تعدای از پرسنل اداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از دانش آموزان هنرستان بنت الهدی صدر از منطقه انتظامی شهرستان حاجی آباد دیدار و با اهداء گل و شیرینی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=8341

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.