معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اینکه هر از چندی شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم مایه افتخار و غرور ملی است و بدون شک دستیابی به چنین موفقیت‌هایی ثمره تلاش شبانه‌روزی پیشکسوتان است.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عرب انصاری ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اینکه هر از چندی شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم مایه افتخار و غرور ملی است و بدون شک دستیابی به چنین موفقیت‌هایی ثمره تلاش شبانه‌روزی پیشکسوتان است.

خبرگزاری فارس: افتخار‌آفرینی ورزشکاران ثمره تلاش خستگی‌ناپذیر پیشکسوتان است

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عرب انصاری چهارشنبه شب در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم در تالار وتوس برگزار شد ضرورت اهتمام جدی به نقش و جایگاه پیشکسوتان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید نسبت به حفظ کرامت و جایگاه پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های کشور اهتمام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های ورزش استان مدیون تلاش و زحمات پیشکسوتان است بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود همواره بر توجه به ورزش تاکید دارند و باید با بهره‌گیری از فرمایشات ایشان نسبت به افزایش فرهنگ ورزش کردن در جامعه اهتمام داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مسئولان نظام نسبت به حمایت مناسب از ورزش اهتمام دارند یادآور شد: امروز نسبت به گذشته وضعیت توجه به ورزش در جامعه بسیار بهتر شده است ولی هنوز هم جای کار و فرهنگ سازی در این عرصه باقی است.

عرب انصاری به موفقیت ورزشکاران ایرانی در مسابقات مختلف بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه هر از چندی شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم مایه افتخار و غرور ملی است و بدون شک دستیابی به چنین موفقیت هایی ثمره تلاش شبانه روزی پیشکسوتان و افراد باتجربه در حوزه مربیگری است.

وی تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که از تجربیات پیشکسوتان در بخش‌های مختلف ورزش استفاده بهینه صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم حضور پیشکسوتان در عرصه ورزش را مایه دلگرمی و امید برای نسل جوان دانست و گفت: باید جوانان از دانش و تجارب پیشکسوتان به درستی استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7525

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.