عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس القاعده را بازوی عملیاتی آمریکا در سوریه دانست وگفت: حادثه یازدهم سپتامبر به نام تروریست زده شد اما اقدام تروریستی نبود. به گزارش پیارم  به نقل از سایت آفتاب ری ، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر،گفت:در آن زمان نیز گفته ...

حادثه یازدهم سپتامبر به نام تروریست زده شد اما اقدام تروریستی نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس القاعده را بازوی عملیاتی آمریکا در سوریه دانست وگفت: حادثه یازدهم سپتامبر به نام تروریست زده شد اما اقدام تروریستی نبود.

به گزارش پیارم  به نقل از سایت آفتاب ری ، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر،گفت:در آن زمان نیز گفته شد که این موضوع کاملا برنامه ریزی شده بود و از طریق آمریکایی ها و صهیونیسم انجام شد.

وی ادامه داد: طبق اخبار حدود ۳ هزار نفر یهودی و صهیونیسم در برج های دوقلو کار می کردند که به جز تعداد محدودی بقیه در آن روز سرکار خود حاضر نشدند.

کوثری با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد،رئیس جمهورسابق کشورمان در سازمان ملل پیشنهاد تشکیل تیمی برای تحقیق در مورد حملات یازدهم سپتامبر را داد اما آمریکایی ها قبول نکردند ،تصریح کرد: موقعی که هواپیما به طبقه بالایی ساختمان می خورد نباید ساختمان  روی هم فرو بریزد لذا این مهم نشان دهنده یک عملیات انفجاری همزمان است که در برخی از فیلم ها نمایان بود؛این دلایل نشان دهنده ساختگی بودن این اتفاق است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:بوش در آن زمان ایران را محور شرارت نامید و گفت که به ۲۲ کشور حمله می کند تا القاعده را از بین ببرد که  اولین کشور مورد نظرش افغانستان بود اما دیدم که نه تنها طالبان و القاعده را از بین نبرد بلکه به عنوان بازوی عملیاتی خودشان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود:القاعده کاملا هماهنگ شده در نقاط مورد نظر آمریکا درحال جنگ می باشد و عربستان و قطر هم از این موضوع  حمایت می کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: حادثه یازده سپتامبر یک اقدام تروریستی  نبوده بلکه به نام تروریست مطرح شد  تا با ظاهرسازی وجنگ روانی  به کشورگشایی و اشغال کشور ها بپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مشخص است آمریکا در حال حاضر هم با استفاده از همین نیرو به جنگ در سوریه پرداخته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7495

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.