حسابدار و مسئول کتب درسی آموزش و پرورش رودان از توزیع تقریبا صد در صدی کتب درسی دوره ابتدایی در این شهرستان خبر داد.         وی با بیان اینکه توزیع کتب درسی ابتدایی در این شهرستان با روندی مطلوب و سریع صورت گرفته است، اضافه کرد: توزیع کتب از تاریخ ۲۲ مردادماه ...

حسابدار و مسئول کتب درسی آموزش و پرورش رودان از توزیع تقریبا صد در صدی کتب درسی دوره ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع بخش عمده‌ کتب درسی دوره ابتدایی در رودان

 

 

 

 

وی با بیان اینکه توزیع کتب درسی ابتدایی در این شهرستان با روندی مطلوب و سریع صورت گرفته است، اضافه کرد: توزیع کتب از تاریخ ۲۲ مردادماه ۹۲ شروع شده و تا چهارم شهریورماه به اتمام رسیده است.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، بهروز رنجبری ظهر امروز در نشستی پیرامون آخرین وضعیت کتب درسی، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این در حالی است که کتب پایه سوم ابتدایی به علت تغییرات محتوایی هنوز به استان‌ها ارسال نشده است.

این مسئول اضافه کرد: کتاب اجتماعی پایه سوم ابتدایی توزیع شده و مابقی به علت تغییرات محتوایی، از سوی وزارت آموزش و پرورش برای استان‌ها ارسال نشده است.

رنجبری ضمن تقدیر از همکاری مدیران و به خصوص حوزه خدمات و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش رودان در توزیع کتب درسی عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی تاکنون کتب خود را دریافت کردند که بیش از ۱۰۸ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال هزینه دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون قریب به ۸۵ تا ۹۰ درصد کتب درسی مقطع ابتدایی به شهرستان ارسال شده، خاطر نشان کرد: تمامی مدارس ابتدایی کتب درسی را دریافت کردند و مدیر مدارس مسئول توزیع آنها در بین دانش آموزان آموزشگاه خود هستند.

این مسئول گفت: در صورت ارسال کتب باقیمانده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی لازم جهت دریافت کتب به مدارس انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7473

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.