مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.   فضای مجازی پیارم به نقل از فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها ...

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

خبرگزاری فارس: ماراتن سایت‌های حامی روحانی/ اقدام عجیب کاندیدای ناکام شورای‌ شهر/ گفت‌وگو با بازماندگان تصادف مرگبار/ ماجرای جالب یک ارشاد موفق

 

فضای مجازی پیارم به نقل از فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه شنبه ۱۹/۰۶/۹۲ می‌آید:

 

* دادستان سابق تهران در دسترس نیست!

سایت تابناک با انتشار گزارش نوشت: پس از برکناری سعید مرتضوی از ریاست تامین اجتماعی و همچنین کنار گذاشتن او از ترکیب هیات مدیره این نهاد، اکنون مرتضوی در دسترس نیست به طوری که حتی ابلاغ احضاریه به وی ممکن نیست.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* بازمانده تصادف اتوبان تهران-قم:  ۵ تیر چراغ برق هم حریف اتوبوس‌ها نشد

دو تن از مصدومان حادثه دلخراش شب گذشته اتوبان قم-تهران در گفت و گو با سایت قم فردا به تشریح ابعاد ناگواری از این تصادف مرگبار پرداختند. یکی از این بازماندگان می‌گوید: اتوبوس مسیر کاشان-تهران به قدری سرعت داشته که گارد ریل نیز حریفش نشده و  با عبور از ۵ تیر چراغ برق تنها اندکی از سرعت بالای اتوبوس کم شده و در نهایت با برخورد به اتوبوس دیگری، هر دو متوقف شده اند!

ادامه گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

 

 

* اقدام خداپسندانه بانوان بسیجی برای نجات یک خانواده از ننگ مواد مخدر

سایت بسیج در گزارشی به سرگذشت موفق یک ارشادگر زن پرداخت. در این گزارش آمده است: زن خانواده با مشاهده صداقت بانوان بسیجی، توزیع مواد مخدر را کنار گذاشت و چادر را به عنوان حجاب برتر برای خود انتخاب کرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ‌های محور مقاومت

سایت مشرق‌نیوز در گزارشی به وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ محور مقاومت پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است: علاوه بر این ‌که قدرت بازدارنده آمریکا در برابر موشک‌های سوریه در ابهام است، قدرت پدافندی اسرائیل هم آن چنان که بزرگ‌نمایی می‌شود، واقعی نیست.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

*  استفاده آمریکا از ضعف سیم‌کارت‌های ایران برای شنود مخابراتی

روح الله مؤمن‌نسب طی مصاحبه‌ای با سایت رجا نیوز به ابعاد مختلف فضای مجازی و نقش آمریکا در جاسوسی اطلاعات مردم اشاره کرد. مومن نسب در این مصابه می‌گوید: یکی از اسنادی که اسنودن افشا کرد نقشه‌ای است که در اینترنت منتشر شده و نشان می‌دهد که ایران ناامن‌ترین کشور دنیا از نظر امنیت فضای مجازی است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

 

* ماراتن اعتدالیون برای راه اندازی سایت خبری+تصاویر

سایت ۵۹۸ در گزارشی با اشاره به سرمایه گذاری بزرگ گارگزارانی‌ها در جریان رسانه‌ای کشور نوشت: در حالی که کمتر از یک ماه از آغاز به کار دولت حجت الاسلام حسن روحانی می‌گذرد در روزهای گذشته شاهد راه اندازی ده‌ها سایت خبری خلق الساعه به نام‌های مختلفی در حمایت و تمجید از شخصیت‌های حاضر در دولت یازدهم و جریان کارگزاران هستیم.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* اقدام عجیب کاندیدای ناکام شورای‌شهر

سایت مدال نیوز از یک اتفاق عجیب در بدنه ورزش کشور خبر داد. این سایت در خبری نوشت: یکی از مسئولان ورزشی، فامیل یک سردبیر ورزشی را به المپیک جوانان در چین اعزام کرد تا هزینه ۳۰ میلیون تومانی تبلیغات انتخاباتی در شورای شهر تهران را نپردازد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

 

 

* اهداف ساخت هویت‌های مجازی جعلی به نام برخی مسئولان

مهدی صرامی یکی دیگر از کارشناسان فضای مجازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران می‌گوید: پس از افتضاح لو رفتن اسناد سری جاسوسی آمریکا از طریق اسنودن، پروژه پیچیده‌ خارجی برای وجاهت ‌بخشی به ابزارهای صهیونیستی در جریان افتاده تا اعتبار شبکه‌های اجتماعی غربی را از محل اعتبار مسئولان نظام اسلامی تامین کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7452

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.