مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت پروژه بندرگاه نخل ناخدا در ساحل شرقی بندرعباس را تشریح کرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عطاالله صدر صبح امرزو در حاشیه بازدید، از پروژه بندری نخل ناخدا که به اتفاق معاونان و مدیران بنادر و دریانوردی هرمزگان صورت پذیرفت، اظهار داشت: این ...

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت پروژه بندرگاه نخل ناخدا در ساحل شرقی بندرعباس را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: آخرین وضعیت بندرگاه نخل ناخدا در ساحل شرقی بندرعباس

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عطاالله صدر صبح امرزو در حاشیه بازدید، از پروژه بندری نخل ناخدا که به اتفاق معاونان و مدیران بنادر و دریانوردی هرمزگان صورت پذیرفت، اظهار داشت: این بندرگاه با هدف کاهش طول مسیر دسترسی مردم بندرعباس و هرمز به ساحل و امکانات موجود است.

وی در ادامه با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد، اضافه کرد: کاهش شش کیلومتری طول راه دسترسی به جزیره هرمز مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر و با توسعه واحدهای آموزش عالی و همچنین افزایش شمار گردشگران علاقه‌مند به بازدید از جزیره هرمز، مسیر دریایی هرمز به بندرعباس و بالعکس را به یکی از مسیرهای مهم تبدیل کرده است، افزود: وجود این بندرگاه اختصاصی به منظور تسهیل تردد به هرمز از اهمیت بالایی در آینده برخوردار خواهد شد.

به گفته صدر، در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ متر از مجموع ۴هزار و ۱۳۵ متر طول مسیر دسترسی و بازوهای موج‌شکن این بندرگاه احداث شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر ساخت بنادر چند منظوره در زمره سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

صدر از نصب یک فروند اسکله شناور طی روزهای آینده با هدف امکان پهلوگیری شناورهای مسافری در این بندرگاه خبر داد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین یادآور شد: برای این بندرگاه علاوه بر کاربری‌های مرتبط با جابه‌جایی کالا و مسافر، در فاز دو پروژه کاربری گردشگری و تفریحی نیز در نظر گرفته شده که شامل هتل، رستوران و امکانات ورزش‌های دریایی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7435

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.