مدیر آموزش و پرورش بستک با اینکه با اجرای طرح مهر تمامی امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان مهیا شده است، گفت: تابلو و مهر تمامی مدارس این شهرستان مطابق نظام جدید آموزشی تعویض و بازسازی شده است. Tweet   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی امروز در نشست ...

مدیر آموزش و پرورش بستک با اینکه با اجرای طرح مهر تمامی امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان مهیا شده است، گفت: تابلو و مهر تمامی مدارس این شهرستان مطابق نظام جدید آموزشی تعویض و بازسازی شده است.

خبرگزاری فارس: همسان‌سازی تمام مدارس بستک با نظام جدید آموزشی

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی امروز در نشست شوراهای بخش و روستا شهرستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش شهرستان جهت بازگشایی مناسب و شایسته مدارس در اول مهر ۹۲ آمادگی کامل دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته نهادها و ادارات مرتبط، در راستای بازگشایی مدارس مشارکت و همکاری شایسته داشته‌اند گفت: پروژه مهر تلاشی است در جهت بازگشایی مطلوب مدارس و این تفکر و نگرشی است که باعث می‌شود فضایی مناسب جهت تحصیل فراهم شود.

وی تدوین برنامه و پیگیری امور توسط عوامل اجرایی پروژه مهر را برای بازگشایی شایسته و مطلوب مدارس در اول مهر ماه مهم دانست و گفت: پروژه ملی مهر در ابعاد وسیع در شهرستان در حال اجراست و نهادها و مؤسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، اولیا و مربیان در راستای اجرای آن با آموزش و پرورش تعامل دارند.

توکلی تأکید بر اهمیت آماده سازی مدارس و انسجام فعالیت‌ها توسط مدیران مدارس برای فراهم کردن محیطی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان افزود: بسیج تمامی ادارات و نهادها جهت همکاری در زمان بازگشایی مدارس، همکاری شهرداری در پاکسازی و زیباسازی مدارس، همکاری فرماندارای و بخشدارای در مراسم بازگشایی مدارس، تهیه بسته‌های بهداشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان و حضور نیروهای انتظامی جهت برقراری نظم در زمان آغاز به کار مدارس از اقدامات مورد نیاز پروژه مهر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک اضافه کرد: تمامی امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان مهیاست و در راستای اجرای سند تحول بنیادین و برنامه‌ای هماهنگ، تابلو و مهر تمامی مدارس مطابق نظام جدید آموزشی تعویض و بازسازی شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: با اعلام سیاست‌های سال تحصیلی جدید و آخرین هماهنگی برای اجرای طرح مهر همه مدیران مدارس تمام تلاش خود را در خصوص تجهیزات، تعمیرات و شاداب سازی مدارس انجام داده‌اند و با پیش بینی برنامه‌های آموزشی لازم، آماده می‌شوند تا در اول مهر فضای آموزشی با کیفیت بهتر برای دانش آموزان فراهم کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7393

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.