فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده . به گزارش پیارم، سرگرد اباذر سالاری در جلسه ستاد ...

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده .


به گزارش پیارم، سرگرد اباذر سالاری در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان بومند ایران اسلامی است و گرامیداشت یاد آن سال‌ها کمترین کاری است که در مقطع کنونی می‌توانیم به پاس آن همه از خود گذشتگی انجام دهیم.

وی گفت: رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس با جان‌فشانی‌ها و ایستادگی مثال‌زدنی نشان دادند که ملت ایران با اتحاد و در سایه تدابیر ولایت فقیه شکست ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد سلاح قدرتمند رزمندگان اسلام را ایمان راسخ آنان دانست و تصریح کرد: رزمندگان ایران از آموزش نظامی و سلاح کافی برخوردار نبودند و تنها با ایمان خویش و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، موفق به خلق یک پیروزی عظیم شدند.

وی با اشاره به ثمرات دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از ثمرات جنگ تحمیلی، خودشناسی و خودباوری  ملت ایران بود و این ملت ثابت کرد با اتحاد و یک‌دلی می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد.

وی از اجرای ۴۰ برنامه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت: این برنامه بوسیله ۱۰ کمیته شامل کمیته‌های نظامی و انتظامی، ورزش و جوانان، روستایی، بانوان، فرهنگی و اطلاع رسانی، ایثارگران، علمی و دانشگاهی، پشتیبانی و مساجد اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس افزود: در این هفته پخش فیلم‌های دفاع مقدس، گردهمایی فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، و همایش کوه پیمایی بسیجیان به کوه رزدر ،همایش خاطره‌گویی و نشست‌های بصیرتی مختلف هم در مدارس  شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، قرائت وصیتنامه شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران و غبارروبی گلزار شهدا از جمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان حاجی آباد است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7315

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.