هفته‌نامه «فرانکفورتر الگماینه زونتاگ» آلمان به نقل از منابعی نزدیک به روند بررسی نمونه‌های برداشته شده از حومه دمشق، نوشته است که نتایج اولیه بازرسان سازمان ملل احتمالا آخر هفته آینده مشخص می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، یک نشریه معتبر آلمانی گزارش داده است که کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل احتمالا تا پایان ...

هفته‌نامه «فرانکفورتر الگماینه زونتاگ» آلمان به نقل از منابعی نزدیک به روند بررسی نمونه‌های برداشته شده از حومه دمشق، نوشته است که نتایج اولیه بازرسان سازمان ملل احتمالا آخر هفته آینده مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: نتیجه اولیه بازرسی‌های سازمان ملل در مورد سوریه احتمالا هفته آینده مشخص می‌شود

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، یک نشریه معتبر آلمانی گزارش داده است که کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل احتمالا تا پایان هفته آینده گزارش خود در مورد حمله به منطقه «غوطه» در حومه دمشق را منتشر می‌کند.

هفته‌نامه «فرانکفورتر الگماینه زونتاگ» گزارش داده است که در این گزارش اولیه که به «بان‌کی‌مون» دبیر کل سازمان ملل ارائه می‌شود، به جزئیاتی چون نوع گاز استفاده شده در حمله و همچنین نوع مهمات و موشک به کار گرفته شده در این حمله، اشاره شده است.

این هفته‌نامه گزارش خود را با استناد به اطلاعات دریافتی از دو منبع نزدیک به روند بازرسی‌ها منتشر کرده است. بنا بر این گزارش، کارشناسان سازمان ملل بیش از ۱۰۰ نمونه از محل حادثه برداشته‌و بر روی آن‌ها آزمایش‌هایی را ترتیب داده‌اند.

ماه گذشته «غوطه» شرقی در حومه دمشق هدف حمله راکتی قرار گرفت. در این حمله ده‌ها نفر کشته شدند. تصاویر منتشر شده از این حادثه احتمال استفاده از عوامل شیمیایی در این حمله را تقویت کرده است، با این وجود هنوز کارشناسان سازمان ملل به صورت رسمی این موضوع را تائید نکرده‌اند. آمریکا و دیگر کشورهای غربی دولت سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کرده‌اند و در مقابل روسیه می‌گوید هیچ مدرکی وجود ندارد که این ادعا را ثابت کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7305

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.